Saturday, August 1, 2009

Repair Parkir

Salam....

Gua rasa ....kepada anda yang mempunyai lantai Parkir di kediaman anda.........mungkin anda menghadapi masaalah2 seperti dibawah ini

Parkir Tertanggal
Parkir Calar
Parkir Berubah Warna
Parkir Reput
Dan Lain -Lain lagi....

Jadik apa yang perlu koworang lakukan kiranya ini terjadik adalah........
Ambil Telefon Rumah.....atauponk Handphone yang masih mempunyai isi Creditnya.....
Then....................SMS or CONTACT ngn Gua terus heheheheh
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Selesai Masaalah....haaahahahaha


Jom Layanzzzzz Gambaw Projek Fantasia Gua.....

Parkir yang tertanggal menghodohkan rumah kan?

Selepas selesai kerja2 Grinding

Mesin yang digunakan untuk meratakan permukaan kayu Parkir

Permukaan kayu pakir lama juga di gosok bagi mendapatkan permukaan Lantai yang rata....


Dihadapan TANDAS banyak terjadi kayu pakir tertanggal, reput & perubahan kontras pada permukaan colour kayu.....betul tak?
Dan dibawah adalah HASIL ....selepas kerja2 Rawatan yang dilakukan dalam Projek Fantasia Gua...
Walaweiiiiiiiiiiiiii macam cermin kan?
Berkilat siut!!!!!!!!!!!!!!

Untuk Lebih lanjut lagi untuk Tips2 dan kerja2 Decoration.........gi KLIK kat LOGO kuning kat atas .....

7 comments:

{ Miss Syahira } said...

sekali bg kilat, bersinar-sinar ek.
parkir ni sensitif sket dgn air.

*sigh.

amirul said...

Salam Bro,

Parkir memang le cantik bro! Duitnya pun cantik juga... nanti gua pun nak pakai parkir untuk rumah kucing gua lerrr! baru gempak hehehe...

MariaFaizal said...

bro,
iklan yg sangat berkesan : D
sehinggakan ingin saya menge'call' bro walaupun lantai rumah tiled up keseluruhan nya..he he he...


Happy weekend bro!

Anonymous said...

A'kum... Mcm mane saye bole hubungi en dgn kadar segera? Sape perlukn khidmat en utk betulkn calar2 lantai.

Anonymous said...

Harap en bole emailkn Phn num en pd saye di umaira.firdaus_getakaful@yahoo.com

Unknown said...

Salam Tuan DJ, masih buat repair parkir? Wssp sy 0173884001 t kasih

Unknown said...

Salam.. Masih buat repair ni lagi? Boleh call saya? Atau email.. Shifak_shifak@yahoo.com