Saturday, August 15, 2009

Gula manis... yg tak manis!



Salam..........

Apa nak jadik............daaaaaaaaaaaaa......
Puasa dah makin hampir..........persedian Gua masih lagi tak tentu halaaaaaaaaaaaaaa....
Ini gara-gara.................

G.U.L.A

Gua perlukan Bantuan kekawan .......
Ader saper tahu..... kat area Klang Valley...... mana ada GULA .....yang boleh Gua dapatkan dalam Kuantiti yang lebih?
Rasanya bukan Gua jew yang amat memerlukan......Gula nih..
Para2 peniaga2 bazar ramadan yg lain untuk tahun nih juga ponk mesti pening kepala....

Nak tahu kenapa Gua perlukan GULA.......nantikan Entry Jalan2 Carik Rezki bersama Dj Epoi


Keluaran Gula tak mencukupi dipasaran ka?
Sabotaj untuk mendapatkan Keuntungan yang TERLAMPAU oleh para pemborong ,penjual, a.k.a CILAKAaaaa!! menyusahkan orang jew!!!

16 comments:

echah_syed said...

smlm combi pun kuar nak gi cari gula.takde ler.minggu lepas cari kat kedai kecik dapat 6 kilos tapi sekilos rm1.80 dorang jual.

adehhh..raya ni mmg kita minum sky juz jek.pastu mkn biskut 4 segi yg tawar tu..hiks :p

10 said...

Depa sorok sebab nk naikkn harga la

Suziey Ahmad said...

hallooo bro..slaam ziarah dr sy..hehe..1st time jmpe kt besday avin damia..hehe..mmg sempoi la bro..

pu3 balqis said...

haha..
disorokkan agaknya..
sabar45

Kaiser said...

salam....ala kurang2 kan la gula tu..&&& bykkan manis dlm senyuman,kuikuikui

Eta LaZiM said...

belum kepupusan lagi GULA kat umah kami ni.. cukupla utk anak beranak... tapi utk PUASA nanti, mmg dah nak kena cari.. kat TESCO pun tadak STOK... susah betoi pasni...

Dj Epoi said...

Kak Combi

Tahun nih tetamu datang rumah harus gua jamu sky jusss!!

10

Rasa Gua ponk camtuh gak arrr....

Suzie

Salam Singgah....Gua dah ponk gi Redah kat Blog Lu

PU3

sabar45?

Kaiser

Gua 25jam terus menerus senum weih!!

Dj Epoi said...

MamaQaypo...

Laaaaaaaa ingat kan kat Klang Valey dan Area pantai timur jew....Hampeh!!

miji said...

aku pun sependapat dgn ko, aku pun tak tau katne nak carik stok gula ni bro...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Waduh!Waduh.....cari Gule dah berjuta tempat gak Bro....tp,hampeh....ade pun,jual kilo2...sowang sekilo je bleh,Bro nk lebih,bawak anak bini,beli sowang sekilo....Lalalalal
*Xcited campak comment ni,mase kul 4.51 pagi tuuuuu,gigih tunggu client nk di godek kat studio ... Gigih!

salamdaripuncak said...

salam dj epoi.cuba gi nsk selayang.pergi bahagian gudang belah belakang.cuba la.hari tu member nanae org berniaga dpt beli banyak.

CAHAYA said...

Mak Cahaya pun cakap perkara yang sama. Tapi Alhamdulillah, penjual tu sentiasa available kan stok untuk dia. Penjual pun tgk orang ngan sape dia nak jual.

Gula memang makin kurang. Walaupun pengeluaran sama je. Isu sorok gula ni dah start balik ke?

Dj Epoi said...

Miji............!
Pirates cam Lu pon tak tau kat ner Gula disembunyikan hehehehh?

Dj Epoi said...

Aj

Satu adea yang Walaweiiiiii...
Agak2 si Ben10 larat ker tak eik....nak angkat Gula 1kg tuh?

Dj Epoi said...

SAlam Dari Puncak

Um!!!...kalau Gua lalu kat belah sana Ok gak tuh!!!

Dj Epoi said...

Cahaya....

Gua rasa dah start arrrrrr.....
Bila time dah permintaan tinggi....selalunya jadik camnih arrrr...