Monday, August 24, 2009

Sold Out !

Salam

Alhamdulilah.......1st day........di Bazar Ramadan semalam....
Semuannya berjalan lancar........
Terima Kasih Tuhanku.....
Terima kasih juga buat ADIK2 Gua...


Satu permulaan yg bagus..........walaupon kita bermula agak lewat sedikit dari tahun sebelumnya...
Sebelum ini....jam 2.30.....khemah berniaga dah tercacak berdiri huhuuuuuuuuuuuuuu....
Gua paham Luorang semua masih lagi mencari rentak yang walaweiiiiiii...

Jam 630 petang semalam............Air Buah & Dadih............sold out!
Terkejut gak Gua...........................

Terima Kasih buat semua yg terlibat.......juga Kak Syabar & Suked yang menyediakan
"Dadih Warisan" ini







Jam 6.30......................khemah Gua dah " TAPAU " huhuuuuuuuuuuuuu

Kat Bawah gambaw2 Krew Gua yg berbuka puasa kat Tapak Pasar Ramadan....
Best owh....................kebanyakkan peniaga2 agan melakukan "Sistem Barter" pabila masuknya waktu berbuka.......tapi semalam Gua tak dapeeeeeeeek ar...nak lakukan.....pasal semuanya "SOLD OUT"



16 comments:

IEYNA said...

cik yumici suke giler dadih n pandai wat dadih....

join niaga leh tak...hihihihi...

chaiyok chaiyok...truskan usaha bro... (^_^)

SYAbAR said...

Tahniah adik2ku... moga rezeki lebih melimpah ruah dan berkat. Amin

A.I said...

WAHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Cayalah bro!! Alhamdullilah, Syukur. Murah rezeki kowang :)

Naddiea said...

bro,tahniah!! semoga semakin bertambah maju.Insyaallah...ameen.

boboiz said...

fuh seronok dengar meniaga orang berjaya....
nanati kalau byk untungnya bleh buat open house..hehe

Biszign said...

gu atabik springg bang

Jocko said...

Tahniah Tahniah
Semoga bertambah2 rezeki
Amin

miji said...

alhamdulillah rezeki tuhan nak bagi

Mak Jemah said...

waw! rezeki di bulan ramadhan..

Sulela said...

Perggghhh!!! Pukul 6.30 petang dah sold out??? Dasat tuuu... Adik aku meniaga kuih-muih kat pasar Ramadhan...banyak saingan katanya... Ada gak yang tak habes...huhuhuuuu. Tapi keuntungannya cantekkk...ahahaha

Alhamdulillah...rezeki bulan Ramadhan ni murah kalau kita rajin...kan kan kannn...wakaka

hysman said...

Alhamdulillah..
rezeki bro..nnt untung buat plak open house,kasi gwa dtg umah lu..hahaa..

tp luolang mmg walaweii la beb..
6.30 da totop kdai..perghhh..
tak tercapai akal woo..congrat bro..

CAHAYA said...

Carik dadih semalam. Dua tiga kedai kat Taman Tun ni semua sold out. Ngidam ni weh!

*SiRibenMerah said...

walawehhhhhhhhhh.. bravo la bro.. tahniahhh.. mmg superb ar bisnes leh tutup awal sbb sold out.. huhuhu.. tetiba rasa nk g membeli belah ramadhan kat tapak niaga bro pulak.. ngidammmmm tuhhhh!!

Apai said...

Bro, semoga dilimpahi rezeki. Selamat Berniaga!

Naz said...

bravo... tahniah... memang laris la jus buah dan dadih ko tu. rezeki anak2 dan bulan puasa kan... mana lokasi? wa x dan nak buat lagu jus buah ko la... ko modify jer lagu 'hai obat' kpd 'juz buah'... hehehehe... apa2 pun, ko memang usahawan sejati bro... semua biz ko boleh... hahahahaha... Malaysia boleh!

rampage said...

Bro, tunggu entry gua lak...ari ni 1st day, start operasi...rasa nak tercabut tangan gua kupas tebu, nak ambil gambar pon tak sempat...tunggggggguuuuuuuu.

p/s: Dadih lu apesal RM1.20...bukan lu cakap nak letak harga mampu beli ker????....Gua still jual dadih dgn harga RM1.00 wooooo.
Tapi menu gua yg terbaru ialah....jeng..jeng...jeng.=> masakan JAWA (nasi ambeng).