Saturday, August 1, 2009

Pencahayaan Dalam Rumah

Pencahayaan

Cahaya adalah salah satu daerah di mana anda bisa mendapatkan oleh pada anggaran dan tidak ada hasil Anda terlihat murah.Efek pencahayaan dapat dicapai melalui kedua Fixtures lampu seperti lilin dan pedusunan bulbs yang anda gunakan. Pencahayaan untuk rumah Anda akan mengambil rave review jika Anda menggunakan berbagai jenis penerangan. Ini sering digolongkan ke dalam salah satu dari beberapa kategori seperti tugas pencahayaan untuk keselamatan, Ambient lampu untuk suasana, atau untuk menampilkan pencahayaan menunjukkan treasured possession.


Jom Layanzzzzzzzzzzzzz......Pencahayaan yang Gua lakukkan di dalam Projek fantasia Gua.....


Plaster Ceiling yang olehkan bersama2 kawasan Pencahayaan

Gua asingkan diantara kesemua lampu2 untuk mengelak pembaziran Elektrik
Bagi menaikkan suasana disesuatu kawasan gua asingkan........diantara Bulb Putih & Bulb Kuning

Antaran Lukisan kasar layout Elektrik untuk projek Fantasia Gua

Seperti biasa LAMPU UFO Gua....hehehehehehehh


Dibawah Lantai Tangga.............Gua gunnakan Lampu Gantung ICE Cube ...Walaweiiiiii siut!!

Lampu Kawasan Ruang Tamu

Untuk Tips2 Decoration Rumah & Kerja Renovation jom...REDAH!

Folder
PROJEK FANTASIA

8 comments:

nadnye said...

cantiknya lightingg..

Fly said...

tabik..tabik..dan tabik..lu mmg kreatif bro..ajarin gue bro? :)

Idalara said...

cantiknya..
kak ida pernah miliki rumahku syurgaku satu masa dulu.siap buat taman mini, wall paper,lampu jgn cakaplah...tapi semuanya tinggal kenangan(ingat lg kenangan tu..huh!)

p/s thanks..kata2 djepoi adalah pemangkin semangat kak ida..kirim slm sayang kat wf ye.

Kaiser said...

bagiuh tul hang....pasni memang leh jd kontraktor yg berjayer la......

Dj Epoi said...

Nadnye

Cantik Walaweiiiiiii lah heheheheh

Tq arrrrr!!

Dj Epoi said...

Bro Fly........

Kita punyai bakat yg berbeza sik!
Dimana in....photo2 kamu juga mantooooop ah!!!!

Dj Epoi said...

Kak Ida....

Biasalah tuh.........kenangan Manis & Masam susah untuk dilupakan...

P/S Adik & Kakak patut bersifat demikian....

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Super gilos bro nyer keje!!!lagi sekali,bulu roma AJ tegak siut....
*umah AJ,lighting ade prob,selalu owg masuk,mesti 1st ayat,"oit,nape umah ko gulap!"
Bro pun tau,umah AJ ala2 Doraemon skt,dikelilingi bukit2 comel...so,macam2 lampu dah letak,tetap gulap ala2 manje gitu....huhuhuhu