Tuesday, August 4, 2009

Pada Yg ingin Link ke Dj Epoi


Salam.....

Gua cuma nak ingatkan dirik Gua sendiri......mana tau kut-kut ada yg Gua terlupa nak masukkan Link Blog kekawan yang Gua terlepas pandang sebelum ini.....

Masukkan Link Blog koworang kat sini Ok....

PELUANG pada.....rakan-rakan Bisnes yang ingin masukkan Link anda didalam Blog Bisnes Dj Epoi......Sila tinggalkan Link Blog anda di

djepoi.bogspot.com

Tq arrrrrrr semua......

Gua semakin Teruja ngn semua feed back rakan2 alam maya......Walaweiiiiiiiiiii
Terima Kasih diatas sokongan & minat dalam

Zipul Audio Karaoke System
&
Epoi8787 Warisan Kreatif

==================================

P/S Gambaw kat atas Gua nak tujukan kepada Sahabat Alam Maya yg baru Gua kenali dan baru jew Gua TERJAH hari Ahad lepas....

MAMA AI

Nih arrrrrr.... Tudung yang Lu kasik HADIAH kat Gua..
Bini Gua marah gilak kat Gua..... Siut!!!
Katanya ......pasal Gua lelaki boleh dapat......?
Gua cakap kat dia ...."tudung mundreeem kut" hehehe

TQ arrr diatas Hadiah Tudung yg Walaweii ini....
Selepas hampir 3 jam Suked merajuk ngn Gua....
Last2 Gua Hadiahkan Tudung itew buat Suked hehehe

9 comments:

@e_da said...

hahaahaaa apa dah jd nie... cute gak sesekali pakai tudung ek.. kalau selalu peningla kepala su memikir tudung dia kena rembat... hehheh

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Kah kah kah.. Nampak suci dalam debu.. Hahaha.. =p

Dj Epoi.. Nanti kene banned lak gambo ni dgan lembaga pnapisan filim.. Hahahaha.. =p

suked8787 said...

Comeynyaaaaaaaaa...anak dara sapa la ni? Psssttt...pssttt, boleh berkenalan? Brp no h/p?

Nmpk ayu je...tp gaya ada sedikit "rock" la...

{ Miss Syahira } said...

*pengsan 5 min.

psst.. igt silap blog td.
ahhahaha..

A.I said...

KAU BUANG TEBIAT!!!! wakakakakakakakaka

Memula aku ingat nk hadiahkan kau tudung bunga-bunga. auuuuuuuuuuuuuuwww! ekekekekekeke...

ailebiu both!!! :P

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Patut pandang sekali,ade rupe Kakngah di zaman 30 tahun akan datang!!!Mantap r Bro....kasi AJ touch up skit,mau bertukar jadi Sailormoon.....Lalalala

Unknown said...

wakakaka!!! lucu la bro pakai tudung! peh ni try tudung syria pulak, hehhehe!!!

Biszign said...

humang aii sekali pakai betola ini tudong... ingatkan dipotosopkan.. uhuhuh.. =)

ToPeNG_OPeRa said...

adesh.
penin2~
cubaan brani mati dri dj epoi..
hak3.