Wednesday, August 19, 2009

Music Chair Walaweiiiiii

Salam.....

Bermula ngn Birthday party Avin Damia Alhamra tempohhari ...
Alahamdulilah.....Gua dapat kenal ramai kekawan Blogger yang Walaweiiiiii.....

Seperti
Kak Attys
MummySyaaaa
Wanie
Kaseh
Mama Ayin
Suzie

Dan Yg lain2 yang Gua tak hengat heeheheh..( 1st time siut! mana Gua nak ingatnya )

Untuk Game nih......memang GANAS siut diaorang semua.....
Dj Epoi.....nak cakap satu jew!!
Lu Orang semuanya.......memang Sporting Gilak!!!!



Walaweoooooooooooooooo
Hah!! hambik kau!!

Antara Pemenang Nya......

Anak Dara Akak Atty
Of Cozzzzzzz lah partner Gua.....WannieMama Kasih.....yang Sporting gilak!!! huhuuuuuuuuu

Insyhaallah ....ada Undangan Gua Redah Mai lagiiiiii!! huhuuuuuu.....
Tq MAsviona & Prebet Sabu..

5 comments:

Kaseh said...

walaweiiii giler game ni.. sampai org jatoh2..adoii.. apa2pun lu mmg sempoiii..

Sulela said...

Tu tengah main permainan 'rumah terbakar' keh? hehehe...adoi laaaa...

hysman said...

hahaha...
mmg wallaweiii ar para pemainyer..
sempoi..yg jatuh tu yg besh..
huhu...

sis lela,rumah tebakar panggil bomba..hehee

TiNiE said...

syabassss bro...
udah bikin bnyk network lagi..
tambah lagi..dan lagi..dan lagi..

Yan said...

ekeke baguihla seme sporting tak kire mak orang anak orangkan.. hehhe