Sunday, August 16, 2009

Gajah Putih sedia BERBAKTI

Salam.....
Selamat nak menghabiskan masa2 Hujung minggu buat Semua....

Sedaw tak sedaw.....dah 2 hari Gua tak update Radio Buruk ini.......heheehehee

Hari ini.....minggu yang pendek bagi Gua......rasa macam cepat sangat masa berlalu hari ini....
Tak Cukup siut! kalau nak diikutkan Masa yang Gua nak comparekan ngn kerja2 yg patut Gua siapkan hari ini....
Start dari pagi.....Gua kena siapkan Quotation untuk projek Fantasia Gua...."alhamdulilah seatle"........., Tuan rumah untuk projek Fantasaia Gua pon dah datang amik tadi tghhari kat rumah Gua.....
Sebelah tengah hari Gua nak kena siapkan Gua nyer GAJAH PUTIH yang dah lama Gua tak gunakan...................dah tersadai agak lama Gajah Putih ini..........
Banyak Sebenawnya JASA Gajah Putih nih kat Gua........nanti senang Gua citer!

Tq banyak2 kat adik Gua Saiful Nazim ...yg uruskan foreman datang Godek2 Gajah Putih itu.....
Alhamdulilah selepas digodek-godek dari tgh hari sampai skank......
Kebaboooooooooooooooooooooooom!! Vooommm..Vooooomm!!!
Skali!! malatup lah enginenyaaaa.......shoooooook owh!!!!!
Tak Sabaw bunyiiiii engine nak Bantu Gua tuh hehehehhe............



Bontot saper yg paling Seksi?
Nak atau Projek aper untuk Bulan Puasa nih......jom!!!!
Kebawah!!!!!!!!!!!!!!!


Hehehehehe......camana ? Ok tak Bisnes santai Gua nih.........
Sempoi!!!!!!!!!!!!!
Jangan Lupa singgah arrrrr........nanti!!!

epoi787

7 comments:

A.I said...

Kau mmg jantan hebat!!!! Pandai carik $$$$$... leh la nnt kau turunkan ilmu kat aku. :)

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Bro.....hebat2!pandai buat duit,lum puase,dah terliur tgk ir2 warne warni ituuu....Paling hebat,Bro pun pandai GODEK2 ek....kite senasib!Bro Godek Van,AJ godek muke owg...kuikuikui

MAMADANISH78 said...

mcm ni la baru betul...sntiasa mncari peluang..
mamaD doakan..berjaya...!!!

Naddiea said...

bro,kat mana jual air neh??nk pi terjah la buleh?

CAHAYA said...

kat mane ni bro DJ? Ape2 pun, good luck! Dan selamat berpuasa.

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

wallawei sungguh tgk juices tu.
sgt colorful..
sedapnya! sedapnya!
suka..sukaa.

Eta LaZiM said...

GAJAH PUTIH ek? sbb besar gedabak ye..

DJ Rosli pun ada gak, tapi bukan Gajah.. kategori beruang jer kot.. SUZUKI 800.. skrg dah tersadai kat bengkel dah dua minggu,antar overhaul...

pasni mesti Vroomm..VrooMmm kembali...