Wednesday, August 5, 2009

3 Beranak kena Tembak !

Salam....

Semalam waktu Gua buat sesi Terjah kat Hospital PUSRAWI....kita worang... memasing kena tembak weih!!!. TET!.....
Tembakkan kali ini............tidak berpeluru weih!!!.............,dah ar tuh.....semuanya kat telinga...kaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Walaweiiiiiiiii ...betul siut!!!! rupanya....kitaworang 3 beranak kena lakukan saringan bagi H1N1...
.....bukan B1N1 hehehehehheheheh...........naik Cuak gak lah kan.....hehehee

Siapakah rakan alam maya yang Gua TERJAH tunggu.................

Semalam tertidow lah pulak.......lupa nak uplode gegambaw bagai heheheheheeh
Layanzzzzzzzzzzzzz jew lah nih dulu ,,,kui,,,kui,,,,kui!!

Antara Model2 H1N1 yang tak bergaji heheheheheh


Nih........sabun yg Walaweiiiiiii....tak yah nak bilas2 ngn air siut!!!
Letakkan jew kat tangan............menatang nih kering sendiri owh!!!!
Semua pelawat diwajibkan untuk mencuci tangan dahulu sebelum masuk...

Sticker yang mengesahkan bahawa tiada VIRUS H1N1.....
Alhamdulilah 3 beranak kami lulus cemerlang dalam Ujian UPSR ini ...hehhehe
Ops!!! H1N1 lah ....

Ni arrrrrrrrrrr Wad nyer......... ..........
Jap lagi kat kat Opis Gua sambung baklik Episod TERJAh Ok.....

10 comments:

iedaLUVsham said...

hehhehe!!! ingatkan kene tembak pe la tadi, huhuh!!! ieda blom bt lagi saringan H1N1 ni, bile la..hehehe!! ;)

boboiz said...

hehe...ingatkan kene tembak apa...
ye lah bro..sekarng nie nak gi hospital swasta memnag ada saringan....tapi gi hospital kerajaan, takde pon saringan..kalau ada pon macam ambik syarat jek...

Naddiea said...

uish tajuk yg sangat gerun didengar.okla tu kurang2 kita tau kite ni sihat walafiat.anyway bro sila la pakai mask kemana2 sahaja.saya kt kolej ni pun seme pakat pakai.sila jangan bawak baby afiq ditempat terbuka.ssooooo bahaya nowadays okeh.

@e_da said...

hehehhe alhamdulillah tiga3 lepas saringan.. cian ben10 pun kena tembak... ehehehehhe

MaMaQaYPo FaMiLy said...

TAJUK GEMPAQ tuuu............. hehehe...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

TAJUK GEMPAQ tuuu............. hehehe...

edan coba said...

laaaa knaper bukan tembakkan yg sebenar? X aci!!!!!
mati2 edan ingat Dj Epoi dah keparahan!!!! ingat nk g melawat lah siap beri tepukkan gemuruh lg!!
kah3x!!!!!
:P

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

waduhh...ingatkan pebenda la kene tembak..hiks..
skang ni klu nk masuk spital memang payah sikit..
lagi2 kalau kita bawak budak2...
hihi

cerpelai said...

Terkujat gua sekejap..
Ingat kena tembak bebetul tadi..
Kehkehkeh..!!

Masa gua melawat HUM itu hari takde pulak yang nak menembak.. Abis-abis pun diorang jual topeng muka je.. Nasib baik tak jadi apa-apa..

Tapi gua dengan anak gua kena demam jugaklah seminggu.. Edehh..!!

Baby Lyana said...

pergghh tajuk tak ingat...