Wednesday, August 26, 2009

EMERGENCY! Gua Balik KAMPUNG

Salam.....

Jam 7.50 jap tadi .......Gua menerima panggilan dari salah seorang jiran kampung Mertua Gua...yang Ayah Suked ditimpa "kemalangan kereta" sewaktu pulang dari menghantar Ibunya.......
Gua sendiri pon masih lagi terjut ketika ini.....Yang Gua runsing ketika ini.....Kitaorang belum dapat tahu keadaan Ayah Mertua Gua....... Hanya dimaklumkan Ayah Mertua Gua telah dibawa ke Hospital Besar Alor Setar.....
Ibu Mertua Gua juga belum lagi dimaklumkan ketika ini.....memandangkan mempunyai masaalah sakit Jantung.....

Gua anak beranak akan berlepas pulang sekarang juga ke rumah Ayah & Ibu Mertua Gua di Alor Setar Kedah....sekarang

Doakan pada kami...... wahai sahabat2 Blogger


NOTA : Suked hanya ada 3 adik beradik.....Beliau adalah anak kedua dalam Keluarga.......Abg Sulungnya ketika ini berada di Pelantar minyak di Terengganu........
( Gua sendiri ponk tak tau camana nak hubunginya ).........
Adik Lelaki Bongsunya ketika ini tengah "EXAM" UITM Shah Alam....

28 comments:

SYAbAR said...

InsyaAllah, kebaikan dan kesejahteraan pada bapa mertuamu. Hati2 pandu kereta An. Banyak istigfar sepanjang perjalanan

TuN TeJa said...

Harapan semuga selamat sampai dan tiada yg buruk menimpa keluarga bro...

Naddiea said...

bro,bawak keta baik2.insyaallah selamat semuanya.

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Insyallah ok....
jgn gopoh2 sangat!
Drive elok2 ek....
Aminnnnnnn

TiNiE said...

insya-Allah semua pun akan OK.
take care.

prebetsabu said...

moga segalanya selamat..

drive leklok!

~Firsya~ said...

insyaAllah sume akan ok...dj sefamili tke cr ye

@cu SaYaNg said...

Bro, semoga semua nye selamat..
kak suked byk2 berdoa ye kak...
insyaallah x de apa2...

atty's said...

semoga semua selamat..amin..

nadnye said...

Semuga dipermudahkan semua urusan.. berdoa dan tawakal

Kaseh said...

moga semuanya selamat... berdoa byk2 ok.. semoga dilindungi allah sepanjang perjalanan..

echah_syed said...

semoga semua dipermudahkan yg esa.amin

Jocko said...

harap smua elok2 jer,,,

ai said...

Ya Allah!!

Insyaallah...sume selamat. Aku doakan yg terbaik k...banyakkan doa..

miji said...

insyallah semua selamat hendaknya

Biszign said...

bro hati2 bawak kreta.. semuga semuanya selamat InsyAllah..

Naz said...

ok bro.. gua akan tengok2 kan blog lu ni... berhati2 di jln raya...

miss GAZA said...

moga smuanya ok2 saja..
hati2 yah!

imanshah said...

Semoga semuanya dalam lindungan Allah SWT

Sulela said...

InsyaAllah...harap semuanya selamat. Hati-hati bawak kete, bro...

Dj Epoi said...

Salam ...
Alhamduliah...Gua dah selamat sampai dikampung, Dan baru jew lepas melawat bapak mertua Gua.
Keadaan nyer ketika ini stabil dan telah pon sedar,

Terima kasih buat semua yg perihatin dan meninggalkan jejak. Nanti bila semua dah ok....,Gua Update & redah blog koworang semua lagi k,
Skank nih ponk Gua update menggunakan handphone jew..huhuuuuuuuuuu!!!!

P/s - Dj Epoi dalam mood gumbiraaaa bila nengok komen kekawan semua..

Sekali lagi ribuan terima kasih pada semua

Baby Lyana said...

Sorry bro..terlambat la mau post..apa2pun, saya sekeluarga mendoakan agar semuanya berjalan lancar dan ayah mertua-mu itu akan kembali seperti sediakala secepat yang mungkin..semoga raya ni dapat disambut dgn gumbiraaa

SuFy said...

insyaallah, semoga semuanya selamat...smg cepat sembuh spt biasa..jgn berserah, bykkn berdoa k bro..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Alhamdulillah semuanya SELAMAT!!!

CatlinaFly said...

semoga semuanya selamat..insya Allah..

boboiz said...

boboiz doakan semuanya selamat..nanti dj epoi balik hati2 bawa kete yek...

Fly said...

semoga selamat semuanya bro..

cik syahira said...

assalamualaikum..

alhamdulillah bro sampai dgn selamat..
sy doakan semuanya baik-baik yer :)