Monday, August 10, 2009

Masviona - Avin Damia Birthday Party ( 2 )


Salam...

Selamat Hari Lahir Buat gibik-gibik
AVIN NURDAMIA ALHAMRA........
Anaknda ......kepada Prebet Sabu & Masviona

Majlis gilang gemilang ala....ala.....Raja-Raja gituh......Wowwwwwww!!!!

Gua nak ucapkan Tq so much buat semua Mamanda Menteri2 , Kerabat2, Pendekar2, Dayang2 dan Rakyat Jelata dibawah jajahannya hehehehe..........

Terlebih dahulu juga.....Gua nak ucapkan Terima Kasih Buat MamaQaypo yang bagi Gua link untuk Majlis ini...............dan tak lupa .....teristimewa buat Tuan Rumah Prebet Sabu & Masviona yang memberikan kepercayaan kepada Gua untuk majlis Ulangtahun ini......
Teruja dan Walaweiiiiiiiiiiii siut.......bila semuannya dah selosai!!!!

Ini salah satu majlis ulangtahun yg paling Walaweiiiiiiiii pernah Gua terlibat.....
Seronok dapat berjumpa Blogger-Blogger
MASVIONA.COM
Tahniah sekali lagi kepada Tuan Rumah & Rakan2 Walaweinya......
Memang U All semuannya .....Sempoi...!

Gua momohon kemaafan sekirannya Gua ada tersalah atau terkasar pebendaaa sepanjang Gua menegendalikan majlis itu.......
Yang Kurang dari Gua sendiri......
Yang Baik Itu dari Allah S.W.T

Jom Layan gambaw Entry...kedua ini
Walaweiiiiiiiiiiiiii
Dj Epoi nyer.......Logo ponk dimasukkan sekali dalam senarai SPONSOR....hehehheheehehe
Tq So Much.......


Kek Birthday Girl!
Gempaq siut!!

Ucapan Aluan.....Prebet Sabu...


Mamanda Menteri
Atuk kepada DAMIA
membacakan Doa...

Antara......tetamu2 yang datang meraikan....
Maafkan Gua.... coz tak dapat nak sebutkan satu persatu......nama2 bloggers heheheeh
Salam kenal k..........

Istana untuk Gibik2 heheheheheheh
Gua ader Entry Istimewa untuk Istana nih,....tungguuuuuuu!!!!

P/S - Untuk Aktiviti & Game2 yang diadakan semalam tungguuuuuuuuuuuuu!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------

Gambaw.CANDIT!
Antara Orang 2 Kuat Belakang Tabir.....
Joe Rampage & Nazim ( CREW ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM )


Anak Dara Akak Atty
Kak Atty , Wanie & Bondannya

4 comments:

TiNiE said...

meriahnyer...rugi tul tak dpt join..huhuhu

attyfir said...

majlis..meriah + happening lebih lagi ade dj epoi..tq..

Masviona said...

betul² tambah meriah sbb ada dj epoi....walaweeiiiii sempoi lah dj epoi nih..hiksss

Eta LaZiM said...

dah REZEKI DJ Epoi tu... MaMa tak buat apa pun... hehehehe