Thursday, August 6, 2009

Almond London - Idalara

Promosi Almond/ AL bermula.!!


Salam.......

Alhamdulilah.....hari ini Gua nak kenalkan pada semua rakan2 EPOI8787 yg dihormati........
Seseorang Kakak yang sangat "Kuat" dari Pandangan Gua.....


Kakak Ida adalah rakan .....atauponk Kakak Alam Maya Dj Epoi.......yang terawal bersama dalam Bidang Blogging ini.......
Akak Ida SUPER WOMAN bagi Gua..........," beliau bersendirian" membesarkan ketiga tiga anak tersayangnya.....

Selalu Akak Ida akan kongsikan......segala rempah ratus asam garam rumah tangga ngn rakan jaluran yg lain....banyak ilmu2 Kekeluargaan Yg Gua dapat share ngn Kakak Ida....
Pada yang nak tau lanjut lagi tentang Wanita / Ibu yang tabah ini.....gi REDAH kat Link kat atas tuh........

Gua maleeeeh nak citer panjang lebau lagi............takut Gua sob....sob... heheheheh
Gurau.... Kak eik hehehhehehehe.....

Jom sama2 kita membantu shopping kuih raya.........yang walaweiiiiiiiiii

ALMOND IDALARA!
Original Beb!
Home Made ....Walaweiiiiiiiiiii!!!!

Jom.....Borong Almond Idalara weih !!!!
------------------------------------------------------
Dj Epoi
Apasalah Rezki & Ilmu yang Tuhan kasik....kita sama2 kongsikan!

Antara Petikan Semangat Yg Akak Ida berikan kepada Gua........

Nurkilan Idalara.....
Kadang2 rasa semangat aku hampir layu bila difikirkan betapa penatnya mahu membuat beribu2 almond london ni di samping tugas ynag bertimbun di pejabat!..
Tapi aku sering tanamkan dalam hati..ada orang terpaksa berjemur,berpanas,naik bukit,ke laut untuk mencari sesuap nasi.
Aku hanya melakukan di dalam rumah, boleh duduk sambil menonton tv atau mendengar radio..(cuma nak up date blog tak boleh..hangus kueh hehehe)dan yang paling penting aku mahu mencari duit raya untuk anak-anak..mereka perlu baju dan kasut baru..kesian mereka kalau aku tak usahakan siapa lagi?..bila fikirkan anak-anak lah semangatku membara semula.

---------------------------------------------


Akak !......Dimana ada kemahuan disitu ada jalan Kak....dont worry.....Inshaallah hari kita pasti datang.....

8 comments:

Idalara said...

aduh...terharunya kak ida hingga mengalir airmata ni..kak ida suspen juga td bila djepoi kata ada entri buat kak ida..
betul2 terharu...terimaksih djepoi..
djepoi juga bnyk bg kata2 semangat pada kak ida..

p/s tp kak ida takut dah ramai sgt oder tk terbuat lak kak ida...:))

Dj Epoi said...

Never Surender...untill d end!!!! heheheheheheheh......

Yang Terbaik Dari Allah S.W.T.....
Yang Kurang dari Gua sendiri Kak....

Allah menganugerhakan saya Akal Fikiran ini.....untuk dikongsi-kongsikan pada semua makluknya.........

Tukang cerita said...

Salam.....

Bro memang sahabat yang BAIK....
:)

Dj Epoi said...

TC ponk apa kuweeeeeeeeeng nyer kan?

Suked ponk selalu singgah dendiam kat sana heheheheheh

Unknown said...

Sokong kak ida.!!! wanita yg tabah.. pencetus semangat kami adik2 ni tuk meneruskan hidup dan cabaran akan dtg.... syabas bro buat entry khas tuk kak ida kita nih...

IMANSHAH said...

Tahniah bro..Lu memag superb..

Idalara..tersukan semangat anda!!

ciK LyndaWawa said...

dj tolong belikan untuk saye la.......bt camtu baru promosi maju.....:)

honeyamirul said...

Salam Dj Epoi,

So Sweet!... Bertuah suked mendapat hubby yang suka menolong orang yang memelukan... Mudah-mudahan rezeki kalian akan bertambah... teringat pada Pepatah melayu tangan yang memberi lebih mulia dari yang menerima...

Tapi bagi saya kemuliaan seseorang itu terletak dari hati budinya...