Tuesday, August 18, 2009

Rezki Bulan Puasa....EPOI 787


Salam.....

Biarkan Gambaw2 nih menceritakan pebenda yg akan Gua......lakukan spanjang Bulan Puasa nih huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Layanzzzzzzzzzzzzzzzzz
Intan Payung Gua.....yang senantiasa disi Gua....walau ponk bila kedua2 tangan Gua kat atas dahi kepala...........Tq Sayang!!!
Yang Colour PurPle tuh......air DRAGON FRUIT!!
Air yang Mundruuuuuum Dj Epoi hehehheh


epoi787


Ni special Dadih......turun temurun....dari SPECIAL Resepi - Kak Syabar..
Tq ar Kak...
Yang tengah dok blend......air buah tuh!! adik Bongsu Gua.......Naim

Antara Orang Kuat Gua..... yang diimport dari Kampung Gua....di KULIM
Tq ar semua!!!

Mama Gua sentiasa memberikan sokongan yang terbaik Buat Si Walaweiiiiiiiii...heheheheh Tq Ma!
Ayah Gua....menjadik Orang yang terkuat dibelakanng Tabir!!! Tq Ayah!!
Yang rambut belah tengah tuh.....Bro Nazim adik Gua gak........selaku Captain bagi urusan bisnes bazar ramadan tahun nih...huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....Tq ar Nazim!!
Mama sibuk mengupas buah Orange!!!
Adik Ipaw Gua....Nor....ponk tak mau lepaskan peluang untuk turun ke tempat Gua niaga huhu TqPendekar Shukri......org Kuat Baling......huhuuuuuuuuuuuuu!!
Tq ya.............
------------------------------------------------------------------------

Nakhoda Walaweiiiiiiiiiiiiiiiiii......
Dj Epoi

Gua hanya merancang Tuhan yang menetukan....
Ya Allah Ya Tuhan ku......Kau Berkatilah perjuangan kami ini...
Dan Kau permudahkanlah segala urasan2 kerja yang kami rancang ini...
Amin!!!

20 comments:

attyfir said...

kat pasar mana nie dj epoi..
apapun bisnes yg dj epoi ceburi..smoga success selalu ..amin

Suziey Ahmad said...

holaaa...meniaga air rupenye..sgt otak bisnes la..cayala...caiyok2..bazaar mane nih? bole terjah tgk..ekekek:D

Eta LaZiM said...

WoW!! Walaweiiiiiiiii... HEBAT!!

A.I said...

Wahhhhhhhhhhhh!!! Mmg nampak menyerlah gerai air kau Epoi! Mmg bleh menarik perhatian org le..Aku kompom bisness air kau ni maju. Insyaallah. Murah rezeki kau :)

-ktne psr ramadhan ni nnt?

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

ye ye.. nk tau gak? lokasi kat mana ni? mana tau kali ni dj epoi lak kami terjah. ehehe..

apa-apa pun all the best bro. insya Allah bila nawaitu baik, mudah la segalanya. amin..

memang wallawei lah.

wink..wink.

Diamilikku said...

Salam bro..
lama tak menyinggah..sekeluarga flet dilanda wabak demam selsema dan batuk..alhamdulillah bukan H1N1...agaknya H3N3 kot....mula dengan gibik2 alesha..41'c temp demam dia...followed by mizan...sekarang alhamdulillah...semua dah ok

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

memang Bro jd pembakar semangat AJ loorrr Bro.....kene pikir biz sampingan gak ni,selain Menggodek....hmmmmmmm

Tukang cerita said...

nasib baik jauh, kalau tak..tiap2 hari terjah...
minta air tebu free...
:)

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

wah....
carik duit raya bro ye..
pape pon saya doakan semoga bizz bro berjaya..amin...

erk..kat mana bazar ni bro..bleh ajak cerpelai g menabung kt sana...
hehehe

salamdaripuncak said...

salam bro epoi.selamat berniaga.......

aZZiela said...

Aminn........ Azie pun doa gak. nt boleh laa azie jengah2 ke sana.! Go bRO!

echah_syed said...

wow..hebat org kg pun turun padang..!

minta air dragon fruit 2 bungkuih heheh :p

attyfir said...

nasib le dj epoi tak letak masa bulan posa..kecur ngk air kale kali ..

miji said...

steady lah bro, kat mane jual? boleh aku singgah nanti bro

cerpelai said...

Salam sohabat..
Ni betul punya akal bisnes nih!!

Pasar mana ni?
Pasar pagi?
Pasar tani?
Pasar malam?
Pasaraya?
Pasar karat?
Jalan Pasar?

IMANSHAH said...

Kalau pg beli, bleh dapat freen tak??haha

m@m@ @zie said...

bazar kt mana nieh?? ello! nampaknya DjEpoi kita ni mmg ler bz bangett!!

suked8787 said...

Kengkawan semua...bazar ramadhan ni kt Taman Tenaga Kinrara Puchong, area umah Dj Epoi je...

boboiz said...

wah...meniaga pasar ramadan yek...jayh lah plak..takde cawangan klat melaka ke bro..huhu..apa apa pon selamat berpuasa yek dan selamat berniaga

Kaseh said...

kat mana ni.. nak terjah nati... walaweiii... ilang dietku.