Tuesday, August 25, 2009

Double Strike!

Salam.......

Alhamdulillah......semalam kitaworang......berjaya melakukan strike lagi...!
Walaupon pada awalnya...dengan Cuaca yg agak mendung sangat..-sangat menakutkan siut!....
Berkat "DOA SEMUA"
Akhirnya segala air buah dan dadih yang kitaworang UP kan sikit kuantitinya dari semalam SOLD OUT lagi.......huhuuuuuuuuuuu....
Alhamdulilah......

Daripada hari yg pertama......... Gua adjuskan cikit.....cara susunan Air Jus & Dadih supaya lebih Walaweeiiiiiiii lagi.......
Kalau hari semalam Gua letakkan dalam takung air bekas plastik kuning tuh......kali ini Gua letakkan Air Kus terus memanjang diatas meja...huhuuuuuuuuuuuuu......
Sunguh - sungguh PUAS HATI......jam 7.00 petang semuanyaaaaaaaa "sakaliauuuuuuuuu"
Khemah Gua turun awal lagiiiiiiiiiii........

Buat Semua............adik2 Gua......
Koworang semua melakukan dengan sempooooooooooooi!

Buat Custumer Gua ......terima kasih kerana menyokong Gua.......


Warna Warni Epoiaaaaaaaaaaaaaaan......

Nih arrrrrrrrrrrrr Gerai Bazar Gua

Suked 8787 senyum sampai teliga
bila..... 55 Cup dadih nya...........HABIShhhhhh!!!!!!


"SAKALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU" ( Kamus Dj Epoi maknanya HABIS )

Jam 7.00 Khemah Gua..........dah diturunkan huhuuuuuuuuuuu....


Terima Kasih buat Semua adik -adik Gua......Good Job!



Inshaallah Tips2 dan Catitan ini ............
Kita akan sama2 kongsikan.....k
Buat semua........ !!
Gua mengharapkan TEGURAN dan juga IDEA dari koworang semua
......
Untuk Berjaya .....adalah lebih baiknya............kita kongsikan benda2 nih semua.....

P/S - Gua sangat - sangat PUAS HATI dengan CUTI yang Gua ambik semalam....huhuuuu.....


Nota Kaki
: Insyallah.......kalau ada lesempatan ada yg lebih cikit......Gua buatkan Open House nanti k......,Terima kasih diatas KOMEN anda semua......Gua terkejut juga ngn feed back dari kawan2 semua........sampai 17 KOMEN keseluruhan.
Kalau Gua buatkan nanti...Bebudak Johor & Melaka jangan lupa turun pulak heheheheh

10 comments:

Biszign said...

uhuhuh insyAllah bro... teringin nak rasa dadih ngan air buah tu uhuhuh... cam sodap joo... lapo plak bile nengok uhuhuh

mummysyafie said...

mak aii..kalepul je air kat situ erkk...mesti sedap!

IMANSHAH said...

Ngah buat persiapan berniaga ke ni bro??

aZZiela said...

TAHNIAH abg Epoiii...
bukann setakat walaweeiii.... memang superb arr abg ni...

Pepun, Syukrann Ya Allah berkat rezeki yang diberikanNya... aminn....

Semoga teruis sucsess.... chiooww

miji said...

BAIKK PUNYEERRR!!!!

echah_syed said...

sgt kalerful ayaQ tu..bikin tekak jadi kering weii :D

boboiz said...

baik bro...hari hari boboiz doakan agar perniagaan dj epoi sukses...
tgk air yang disusun memang walawei lah bro..terasa nak beli jek

Eta LaZiM said...

TAHNIAH BRO!!!

Dj Epoi said...

Salam ...
Terima kasih pada semua kawan2.....

Alhamdulilah......Berkat Doa semua

Darling Pya said...

iskh..bila acu nak smp ke taman tenaga nie??
teringin beno nk merasa dadik kak suked & air buah bro Epoi...