Friday, August 28, 2009

Update Terkini dari Pulau Pinang

Salam.......

Panjang citernya kalau Gua nak citer detail nyer kat koworang semua.........
Gua pendekkan jew lah eik.......badan & mata Gua ponk dah tak bermaya sangat nak Update Radio Buruk Gua ini........

Selepas Gua dapat call hari tuh dari keluarga Suked dikampung pada pagi Rabu hari tuh.....
Gua terus call Boss Gua & Staff2 kat Tapak Projek Gua ...thennnnnnn zassssssssssss!!! belasah naik Highway Utara Selatan menuju ke Alor Setar Kedah.....dimana kampung
Suked8787 ( Isteri Gua )......................

P/S - Untuk Manager Gua ....Mr Loo, Project Engineer Gua.... Mr Alex Tumonong , Abg Karim , Suhaimi, Foong, Amir & Maliga...........Gua betul-betul mintak maaf bebanyak pasal tak boleh nak join Luorang dalam Consultant Meeting & Sub Conc meeting semalam dan untuk segala2 aktiviti kat sana......Gua tau sekarang memang Time Critical bagi kita semua............
Maafkan Gua yer kekawan semua.......
Ini bukan kehendak Gua....!


Jam 10.00 pagi Gua start henjut WMU6787 Gua diatas Highway..................
Jalan semua clear........tak sesak.......langsung!
Yang sesak nyer....atas keter Gua jew.........si Robocop & si Sponge Bob.....dari KL sampai Kedah....tak leh nak duk diam langsung ashik bergaduh memanjang.....naik tension Gua bawa kereta.....................nak juga Gua buatkan partion dalam kereta lepas nih...huhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Jam 2 petang Gua sampai di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar.........
Nak jadik citer rupanya................time melawat kat hospital Jam 12 tgh hari sampai jam 2 petang.....dah tak pasal2 kena gerak balik kampung Gua dulu......binaweeee!! betul....

Penat Gua sampai skank pon tak abis2 lagi siut! memang penat sangat - sangat...
Memang kurang tidow sungguh dari mula balik sampai hari ini......
Si Ben10 ponk.....dah 3 malam kat kampung buat perangai.....tak nak tidow...asyik nangis jew malam - malam.....sian Gua nengok Suked dah macam orang tak betui dah skank nih.....mata dah poyoooooooooooo jew!

Cuaca kat kampung pulak dari mula Gua balik sampai skank hari2 Hujan...........

Alhamdulilah.....sempat gak Gua buat 3- 4 perkara yang bagi Gua.......
Gua rasa perkara Wajib! yang perlu Gua Buat!
  1. Melawat Bapak Mertua Gua yang kemalangan...
  2. Menyediakan barang2 apa yg patut untuk Bapak Mertua Gua
  3. Menziarah Nenek Gua yang Uzur kat Rumah Mak Ngah Gua
  4. Kebetulan pulak waktu On The Way nak balik...........KL dapt call dari Kak Syabar yg Pak Ndak Gua dimasukkan ke ICU hospital Besar Pulau Pinang.......zassssssss terus kesana untuk Ziarah sekali............nasib baik waktu tuh baru jew keluar dari Hospital Alor Setar.
Dan Ketika ini................Gua dah mingong ngantuk mata sesangat.....sampai tak tahan rasanya mata ini.....nak teruskan Drive ke KL....
Hujan lebat kat luar pon masih tak berhenti - henti lagi..................maka terkantoi lah Gua kat.......Hotel B - Suite Pulau Pinang..................itu lah dia... citer malam nih.........
Besuk pepagi selepas Sahur.....haruslah Gua redah balik ke Kl huhuuuuuuuuuu........penat lagi woi!!!!

Kat Hotel nih best gak.........nak tau pasal aper Gua kata BEST...
Pasal ada WI-FI huhuuuuuuuuuuuuuuu...............boleh lah Gua Godek2 jap Blog Gua nih huhuuuuu


Sebelum Gua tidow malam nih Gua nak mintak maaf pada beberapa orang yg Gua rasa bersalah pada diaorang

  • Tinie - Pasal tak sempat nak tunaikan janji Gua.........maafkan Gua wahai sahabat
  • KREW Bazar Ramadan Gua .........maafkan Abg pasal buatkan koworang terkontang kanting kat sanaaaaaaaa........ini adalah peluang untuk koworang BERDIKARI......jadik BUKTIKAN!
  • Rakan - Rakan............Projek Gua di SPK
  • Sue , Mizan , Adik Riben, Achik Sabrosa.................Gua tak sempat nak Terjah koworang untuk berbuka PUASA together2....maafkan Gua semua.....jadual Gua amat padat sekali.....lenkali k....Gua janji...nanti kita jumpa....k
......citer selanjutnya Gua sambung balik.... setibanya Gua di KL besuk....
Chowwwwwwwwwwwww!


Kita Hanya Merancancang ....!!!!.
Tuhan saja yang menentukan..!!!!

11 comments:

~nEeYsA~ said...

ben10 smkin kiut n bulat!
hehe..
yup,mmg perlu brht dri drive mmnjg..
bhya utk bro n fmily..
hihi...
slmt berht n smoga kmbali siht hndknya kpda sape2 yg skit....

Dj Epoi said...

Salam nEeysa....

Aik...belum tidow lagi Dik.....
Yer...lah dik.........penat sesangat........

Tq Dik.....Tengah study ker nih?
Dah lewat belum tidow lagi..?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

Owwhhh ada d penang ye...B suite hotel d Bukit Jambul tuh..bila btolak ke KL?

Sgt penat kan...ya la kite hnya merancang Tuhan yg menentukan...sbr itu dugaannya...

~so cute yr Hero2 la...gerammmm

Masviona said...

hope everything will be ok semuanya n baik² saje.....insyaallah

ben10 cutenya tembam giler dah dia erk....kim salam kat suked

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

slamat beristirehat yah bro!
=)

MariaFaizal said...

Aduh busynya bro sorang nih!
Ingatkan kita kat sini jer bz x hengat! he he he

But yg penting bro & families sentiasa selamat dlm perjalanan pergi & pulang.

Your sons are really so good looking! :D

Happy long weekend my friend.

Diamilikku said...

it's okay bro....tak yah risau ahhh...hal kecik je..yg penting urusan wajib bro kat sini settle..ye dak....apa2 pun..hari ni rehat elok2 yer...

Suked : ini ujian dan dugaan untuk su..sabar tau...memang kadang2 pressure..tambah2 bila anak buat hal...rasa nak ngamuk je kannn...takpe..sabar banyak2 kay..allah dah janjikan ganjarantinggi untuk hambanya yang bersabar...

Biszign said...

Salam.. humak ai jadik superman.. hehehhe.. apehal2 pun semuanya Selamat =) uish makin kiut si ben10

TiNiE said...

tak kisahla pone. mmg bukan kita mintak pun nak jadi. take care semua...

Sulela said...

Sian lak bila baca kisah Dj Epoi neh. Papepon, berhati-hati la. Bawak kete time penat neh, bahaya...huhuhuuu

Eta LaZiM said...

Cute nyer si BEN10 ngan MASK tu...

Maaf lambat terjah...