Monday, August 3, 2009

TERJAH BLOGGER



Malam semalam..satu keluarga diaworang...... Gua TERJAh heheheheh....
( KAMUS DJ EPOI ) - Kiranya 1st Time bertemu......dah boleh dikira TERJAH heheheheh...
Alhamdulilah.....Gua berjaya merapatkan tali silaturahim yang baru ...dikalangan rakan Blogger!
Walauponk ketiak Gua anak beranak ponk dah naik hangit... dok main aci sembunyi dalam basement parking kat Sunway Piramid .....last -last jumpa gak weih..... hehehehee.....

Bukan main seronok gilak babai siut!....siap ada adengan sium - mensium lagik.....
Tapi pasal apa ........Gua tak kena sium eik?
Hehehe Gatai betui Dj Epoi nih kan?......
Gua nunggu gak lah...kot-kot Hubby nya Bro ( Kaman ) nak sium Gua gak......kah! ...
Kalau tak kompom....dedua muntah Hijau siut!!!!.....

Jom.... Gua kenalkan ngn Keluarga nih.....

Mama Ai a.k.a Tauke Tudung!


Yang Tudung Hitam tuh arrrrrrr Mama Ai...............
Sampai jew kat sana.terus Diproses nyer si Ben10 hheeheheh

Yang Si Ben10 tuh ponk.........alahai!!
Jadik budak sekema siut!!!!hehehehe

Sunway Lagoon telah menawarkan Kontrak pada Bro Kaman
untuk menjadik MODEL sambilan diaorang selepas melihat Entry yg sebelum ini,
Kontrak nya dirahsiakan.

Sebenarnya....keluarga bertuah nih dah ponk memenangi Contest Walaweiiiii
Santai D Sunway Lagoon.........baru2 ini....
Contest nih ditaja oleh Zipul Audio Karaoke System & Epoi Warisan Kreatif

Memandangkan banyak lagik Info2 terbaru yg Gua dapat dari keluarga ini.....
Tunggu Entry suai kenal yang akan datang ok.......
Untuk pengetahuan semua ..........keluarga nih memang Walaweiiiiiiiiii nak mampus siut!!! bikin Gua tekoncet sampai nak terkencing!!! aik....macam pernah Gua ingat SKRIP kat pintu Sunway Lagoon heheheheheh

Model Utama...yang Walweiiiiiii!!

Sponge Bob....control Macho dalam keter surung hhehehe

Last-last si Roobocop tak puas hatai coz Guatak masuk join sekali kat Sunway Lagoon...
Bukan Gua tak mau join..........Baby Ben10 belum cukup besar lagi....takut tak selesa....
Nanti2 kalau ada contest lagi.....Gua Terjah sekali kat sana ok...

-----------------------------------------------------------------------------

Tahniah ar pada mereka yang berjaya.....
Pada yang tak berjaya Tunguuuuuuuuu! Deco Bersama Dj Epoi? ada kaaaaa?

P/S Untuk maklumat juga ......adik kepada Mama I ini.... adalah seorang
Tukang Make Up
Yang walaweiiiiiiiiiiiiii gak
Siap gi Kursus ngn Nurul Shukor lagi weih!!! cetusan nya perghhhhh!! tak hengat siut!!!!!! ............korang gi kat sini.......
AJ si Tukang Make Up

Untuk Pemenang yang berjaya memenangi contest Walaweiiiiiii ini..........
Diskaun Tiket 40% ke Sunway Lagoon boleh ditebus sehingga hujung tahun 2009 ...Tq

11 comments:

TiNiE said...

alaaa..tecian syamil..
nanti kita g lain naaa...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Waduh waduh.........Kakngah,ko g Synway Logoooooo!!!mesti kelam kabut tompek tu kowang anak banak datang!!!
sipa jumpe DJ epoi & pamily gituuuu!!!
Yang penting,tq Walaweiiii Bro Epoii,siap promote AJ si tukang mekap lagik...Lalalalalala
Pas ni,boleh r AJ mekap Bro Epoi mcm yg d requested...Hohohohoho

A.I said...

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

MEKASEH bebanyak sbb kowang sudi membasahkan ketiak kowang nk carik aku yg tengah mengedik main sorok2. kahhhhhhhhhh...sampai kembong pewot aku tahan kencing! adoiiiii...lawak giler!

Apa2 pon kitaorg anak branak mmg hepi giler arr. mekaseh tau!! pasni kita jumpa lagi yek. Leh borak merepek2 lelama.. :P

mrs shaifull said...

ish hensem & cutelah anak2 u ni bro! :)

Masviona said...

wahhh nih mesti syok giler nih...uhuksss cam meriah je nampaknye...huhuhu

Naddiea said...

uissshh sangat jeles huuhu..anyway,bro,Deko bersama Dj Epoi itew sgt menarik.kakkakakka....x sabor menunggunyer!

Ivy Metaga said...

comelnya ben10 huhu...gebu gebu

Fly said...

sangat meriah bro, gua mmg sokong 100% aktiviti2 merapatkan silraturrahim yang lu anjurkan ni bro..syabas bro

IMANSHAH said...

Huh seronok gathering camnih..tapi aku nih jauh la bro...sesekala sesekali nak jugak join

echah_syed said...

wow meriah tu bro..!

Naz said...

g sunway?? tahniah kepada pemenang.... hehehehe...