Thursday, July 23, 2009

Update Baby Afiq

Salam...

Cepat benar masa berlalu....
Sedar tak sedar....!! Baby Afiq dah lima Bulan dah skank nih...

Semalam sebelum Gua tidow ....Gua sempat gi belek2 Baby Afiq yg sedang nenyak tidor...
Waktu tuh.......entah macam mana entah.....perasaan Gua agak GUSAR bila memikirkan masa depannya.....

Ya Allah.....rasanya kalau ketika ini......,Gua sendiri pon.... masih belum bersedia lagi untuk
Baby Afiq di *Bedah*
Perasaan Gua dikala waktu itu..........BETUL!! Gua tak sanggup!

Gua memohon Darimu Ya Allah..!!!
Kau sembuhkanlah penyakit Baby Afiq ini....
Berikanlah kami keluarga kekuatan!!

Sehari dua hari ini Suked 8787 dah membuat persedian untuk membuat temujanji ngn Hospital Pakar di Hospital Serdang...

Adoiyai...........Berdebar -debar hati Gua skank!!

P/S - Pada kekawan yang baru mengenali Gua.....sebenarnya Baby Afiq adalah
Anak Bongsu Gua.....Yang Mengalami masaalah Jantung Berlubang...
Klik kat sini.....untuk cerita Baby Afiq...




Moga Seluruh Keluarga Disana Sihat Disamping ANAK2 Tersayang .
Anak 2 kita adalah AMANAH Tuhan yang Terbaik Untuk Kita.

9 comments:

Unknown said...

la..ieda baru tau bro pas baca... tabah kan hati ek, ini semua ujian.. setiap keluarga ada ujian yg tersendiri yg allah beri..ieda doakan semoga bb afiq sihat sentiasa..

Anonymous said...

salam! lme sungguh x singgah cni! cpat mase blalu.. hope afiq cpat smbuh! aminnnnn.......

p/s: rindu tgok afiq!

joegrimjow said...

nama cam anak sdaree

Darling Pya said...

bro,

baby afiq dh nk d bedah ke?
bila?

bgtau le acu..
spital serdang tu sejengkal je dgn tmpt keje & umah acu..
leh gak menziarah nnt

Naddiea said...

insyaallah baby afiq akan sihat macam baby2 yang lain ameen..

Eta LaZiM said...

POSITIF selalu Epoi!! InsyaAllah BB Afiq akan segera SEMBUH... Amin!!

Yan said...

semoga semuanya tabah...afiq kuat semangat kerana mama & papa dia kuat.

ToPeNG_OPeRa said...

ooooo..
baru ak tau cer nie..
smOga cpt sembuh ea bby fiq.
kuat sntiasa k~

amirul said...

Salam bro,

Didoakan segalanya selamat... InsyaAllah...