Monday, July 20, 2009

TERJAH Blogger!

Anak Saper Eik?

Salam.....

Hari Minggu semalam......aktiviti Gua sungguh Padat di tahap Melampau !
Bermula dari.....tghhari.....Kitaworang gi makan2 kat Restauran Ayam Kampung di ( Bukit Puchong )....dan terus ke Gerai Bro Rampage ( Selayang Pandang )untuk sesi MEROJAK dan sesi penutup malam Gua.... Di Bandar Sunway untuk segment
TERJAH
Memang penat gilak siut!!!! macam nak tercabut kepala lutut...tekan cluth keter....

Betul......Betul...Betullll......
Gibik2 yang Walaweeiiiiiiiiiii hehehhehe
DAMIA......
Sponge Bob & Damiya


Gua citer dulu pasal Segment TERJAH yang dah lama ENTRY nya Tengooolam!!!! lain2 Gua citer kemudian...k.....
Kali ini Gua berkesempatan bertemu.....ngn OTAI BLOG iaitu........
Prebet Sabu & Masviona's
1st Time jumpa BEB!!! selalunya hanya didalam alam maya jew!!!

Kenapa Gua panggil diaorang nih OTAI......?
Luworang gi arrr.....TERJAH sendirik Blog diaorang yang Gua boleh katakan....Memang WALAWEIIII... TAHAP KRONIK hehehhehehe........advance & always UPDATE........almaklum arrrrr ......INTERNET hanya dihujung jari.....bersama Blackberry Storm & Bold hehehehehehhe..............
*berapa lah gamaknya...Blackberry nak kasik Gua Komisen nih*
Hahahahahahhaah.......


Tujuan kitaworang...bukan hanya sekadar untuk menjalinkan tali silaturahim diantara Blogger.
Tetapi....yang Gua paling Best.........Dj Epoi diundang untuk melaksanakan TUGAS2 KHAS pada bulan depan untuk majlis Ulang Tahun PUETERI KESAYANGAN diaworang......DAMIA
1Tahun.....
Terima Kasih bebanyak diatas Undangan Ini.....

Gua nak kasik tau Lu orang tau!!!!!!
Memang Walaweiiiiiiiii gilak maljis yang akan berlangsung nih.............Siap ada RED CARPET lagi.......hehehehe ..................ada ker haaaa?
Jadik Tungguuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Credit kat Suked 8787 yang steady! yang membantu Gua melancarkan sesi........TERJAH ini hehehehehheh

P/S - Upa-Upanya.............PEMALU juga Prebet Sabu untuk sesi bergambawkan? heheheheh

OK...Salam Sayang...
Salam Manis................
Dj Epoi

8 comments:

attyfir said...

INSYALLAH KITA JUMPA NANTI K..

TiNiE said...

hmm..adakah aku jua bakal diundang..ker tak..ke yer..hahaha pasrah

{ Miss Syahira } said...

yeay.. terjah jgn tak terjah.
=D

ToPeNG_OPeRa said...

biler nk jmpa ak??
sOb3~

Kaiser said...

walaaaaweiiiii DJ epoi woiiiiii,, caya laaaaaaa

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

walaaaaawei....kebizian babanar mengalahkan PM tu...dasyat sungguh....cayok2 siap sempat jumpa blogger2 lagi gitu kekdahnyer...

prebetsabu said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... !!!

pembetulan.. damia dah masuk 2 tahun la DJ weiiiiii...

dan pembetulan no 2, prebetsabu ialah mmg pemalu orangnya....

hahahaha..


eh..eh red carpet? tukar tukar... green carpet !!!

Diamilikku said...

ehem ehem....
jgn lupa menantu kat kedah yer..dalam sibuk buat terjah tu..ingat2 lah sama..hahahahahhahahaha