Monday, July 27, 2009

Selamat Pengantin Baru Ros & Nizam

Salam....

Alhamdulilah Sabtu dan Ahad semalam........Dj Epoi diundang lagi untuk majlis Raja Sehari...
Kali ini Gua diundang ke Paya Jaras Hilir Sg Buluh...

Gua ambik kesempatan mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada kedua mempelai
Ros & Nizam.....serta seesi Keluarga yg mengundang Gua...

Semuanya....Sempoi!!
Semuannya Walaweeeeeeeiiiii!!
Makanan pon TER,,Walawweiiiiiiiii!!!!

Gua Terhibur x 3 ...bila Gua nengok Lu orang semua terhibur!!!

Zassssssss!!!! Layanzzzzzzzzzzz

Dimulakan ngn Kompang.....kedebak!!!..Kedebak!!! Kedebuk!!! Kedebuk!!!!!!


RAja SEhari..........Purple Colour Gituh!!!!

Malis Merenjis ..............dan seperti biasa...
Gua akan pastikan ...Pengantin tak terlepas untuk berkaraoke!!!heheheheh

Lalalalalalalalalaaaaaaa

Antara2 Krew2 Dj Epoi....yg terlibat heheheheheheh


Joget Dik....Jangan tak Joget!
Joget Inul kut hehehe?


Bro Nazim .........layan 60an beb!!! hehehehheheh

Dak Dang......................Kain Cinta Putih.....
( Lagu Kumpulan Putra )

Terima Kasih teristimewa buat PIPI & ISTERI yang sudi..... kuat rekemen Gua heheheheh...
Buat Bro Badar .............Tolong cepat belajaw pasang WIRE Karaoke tau!!! heheheheh
Dak Dang.............nasib baik ada Lu siut...klau idak....mau 1 speaker jer !! hehehe

4 comments:

Diamilikku said...

salam singgah..
heheheh...sorry bro..bz sket akrg nih..sempat karang entry je..tak sempat nak blog hopping..kadang2 blog hopping gak tapi tak tinggal komen jer...

salam rindu untuk suked and hero2 semua....

hysman said...

selamat pengantin baru utk mempelai..
semoga dipanjangkn jodoh..
kekal ke akhir hayat hendaknya..

waa...lu masyuk income ujung minggu la wehh..
kayo ler...payung gwa kentaki..
huahahhaa..

1st,nape pengapit ponpuan bertuko org??
2nd,pengantin yg same ke yg bju ungu dgn yg mmakai tuxedo tu??
awat free hair plak si pompuannye..
hehehehhehe

Dj Epoi said...

Diamilikku....

No Prob!!!
Gua senantiasa memahami dengan keadaan Lu ketika ini...

Take Care!!

Dj Epoi said...

HysMan..

Weih......banyak solan Lu?
Heheheheheh.......

Dah !!! tak yah nak cakap orang!!
Lu tunggu hari Lu nanti.....

Ntah aper plak yang Mak Andam suruh menggayakan heheheheh....

Orang yang sama jew tuh!!!

Kentucky?

Jom!!! Meh turun KL Jom!!!