Monday, July 27, 2009

Dj Epoi & KempenThalassaemia


Salam.....

Alhamdulilah...kali ini Gua turun padang lagi untuk bersama2 Masyarakat di Perumahan Polis Desa Tasik Cheras pada hari Jumaat malam Sabtu lepas untuk kempen kesedaran
Penyakit THALASSAEMIA
18 Julai - 30 Julai

Untuk Pengetahuan anda semua......
Ketika ini.....untuk penyakit Thalassaemia amat memerlukan sokongan kita semua...
Sebagai masyarakat Malaysia yang Perihatin ....marilah kita sama2 untuk turun padang untuk bersama2 menjayakan apa jua bentuk kempen kesihatan....

Apa yang Gua nak ingatkan kat sini .......betapa Perlunya..kita bersama2 untuk apa jua kempen kesihatan ............kerana ianya pernah terjadi kepada persikitaran Gua sendiri......

Tak jadi kat kita ......tak apa arrrrrrrrr.....
Tapi!! bila dah terjadi kepada keluarga kita..... amacam?
Oleh itu .......marilah kita sama2 membantu rakan kita yang amat memerlukan....

Macam2 bentuk bantuan yang boleh kita sumbangkan.....
Bukan sahaja dari segi RM & Material....
Sokongan Moral juga .........perlu siut!!!!

Ok lah.....!
Bagi anda yg berada di sekitar Lembah Kelang....apakata kita sama2 REDAH gi kat EKSPO jualan di Perumahan Polis Desa Tasik Sg Besi.....

Ada pelbagai Jualan diadakan.....
Dan bagi anda yg kaki KAROK!!!!
Serendah RM2 anda layak untuk menyertai pertandingan KARAOKE....
Hadiah Istimewa menanti anda.....
Tak Salah Gua ........num 1 ......Hadiahnya Rm 300 ringgit kut!!!

Jom!!
Sesekali kita Turun Padang.....untuk Kempen ini...Jom!!!!
Bro Sham...........Best Pren Gua ponk turut serta berbakti sebagai Penyelia Sukarela untuk Kempen nih!!!!
Tahniah Bro!!!
Otai.....yang kat bawah nih pulak adalah SIFU Gua di dalam bidang Audio Karaoke....
Jimi namanya.......juga merangkap kaki Bulu heheheheh


P/S - Gua tujukan lagu WE Are The World - MJ
Untuk semua yang yang menjayakan apa jua Program atauponk Kempen Kesihatan.....

No comments: