Tuesday, July 21, 2009

Aduhai...Robocop!!!!

Salam......

Sebenarnya Entry nih dah lama Gua nak pubblish.......
Memandangkan....Gua nyer *SD kad* untuk gambar hilang ntah kemana.....tup...tup jumpa lah pulak hari ini...

Adoiyaiiiii.........Robocop...oh Robocop.....aper nak jadik nih weih!!! daripada num 1 dalam Final Exam tahun lpas....terus merosot ke num 12 ....eh!!! geram betul!!!

Baru-baru ini dikala Tadika Robocop adakan sesi bertemu ngn Ibu Bapa tempohhari....Gua ponk tak nak lepaskan peluang untuk mengetahui apa sebabnya Pelajarannyer.. boleh merosot sampai camtuh sekali.....

PSP ker?
Main Kuat ker?
Tak tumpu perhatian ker?
Tak Buat Home work ker?

Macam2 yang bermain dalam kepala otak Gua .....
Nak kata Mama nyer tak prepared sebulum Examnya......dah merah perut Robocop dicubitnya hehehehhehehehehe..............Mama Im Sorry!!!!

Pabila Gua jumpa ngn Cikgu Tadikanyer..........Terkejut Beruk Gua ...bila Cikgu nya bagitau kat Gua...yang pada hari EXAM dia tak nak buat untuk paper untuk subjek Pendidikan Moral & Matematik........yang Gua hangin lagik.......Cikgu nyer kasik tau kat Gua...time Exam dia gi merayau borak2 ngn Aweks dalam kelas dia....hohooooooooooo!!! Siut Btulll....
Yang Gua lagik -lagik lebih BINAWE & confused lagik.....dia boleh..... bantal tidow dalam kelas siut !!! waktuh exam tuh..........ihhhh......mau juga ..Gua babab....si Robocop nih.!!

Kesimpulan kat sini Gua tak nak salah kan sesaper......
Pasal Gua sendirik ponk ader monitor gak.....waktu dia buat Home Works kat umah.....semuannya Ok je!!!
Gua rasa PUNCA selain daripada Perlukan Perhatian lebih diwaktu pelajarannya kat sekolah .....adalah beliau dah terlalu biasa dengan dirik dia kat sana.......untuk makluman skank Tadika & Tempat Penjagaannya adalah sama tempat..... Gua rasa dia Confused seolah2 biasa jew sekolah & pusat penjagaan.....( Majoriti plak semuanya.....Melayu beb!! )
Robocop juga dikira *TAIKO* kat sana.....mana idaknya...dari kecik sampai Besau Panjang.....membesar kat situ jew.........

Ikutkan Hati Gua...nak jew Gua tukawkan dia.... kat Tadika India takponk Tadika Cina baru dia tau hehehehheh.......

Tetapi memandangkan kesesuaianya & persekitaran yang berdekatan ngn Rumah Gua.........lagiponk.......kemudahan2 yang diberikan di sekolah tersebut memuaskan hati Gua...tak perlulah kut......
Rasanya Gua perlu carik Alternatif yang lebih efektif buat dirinya.......

Muka sedih kena smash!!! ngn Cikgu2nya.....
Yang Gua HERAN.....kat sekolah dia tak leh nak jawab soalan yg diberikan....
Bila Gua bawa soalan tuh balik kat umah dan suruh disiapkan semua jawapan2 tuh!!
Macam Kacang Putih.....dia jawab siut!!!................Heran!!! Heran!!!

Dia banyak Awek Bro!!! Sumpah Gua tak tipu!!! hehehehehh

Dia Tidow....Bro........Betul!

Antara Tenaga2 Pengajar dan yang muda tuh adalah anak Puan Pengetua...

Puan Pengetua Sekolah TADIKA SRI KINRARA RIA - Kak SARAH


P/S - Buat semua tenaga pengajar kat sana.....Gua kasik GREEN light!!! Untuk kebaikkan Smashhh jew!!! kiranya perlu .....hohoooooooooooo..
--------------------------------------------------------------------------------------

NoTa Untuk Syamil : Bila dah besar nanti.....lihatlah aper yang Ayah & Mama lakukan untuk masa depan SYAMIL wahai anakku!!



NOTA Walaweiiiiiiii.........
UNTUK PESERTA2 Contest Dj Epoi....keputusannya dah dekat dah nih weih!!!!!
Sabaq yer.........seorang jer...... JURI yang belum Gua dapatkan markahnya.......
Cuti / MC mengejut katanya hhehheheheh...

14 comments:

~nEeYsA~ said...

ish2..
robocop2..
noty lak die kt skolh ekk..
yg bez nyer siap dting ngn awek2 g tyme exm tuh..hikhik

hysman said...

robocop dating kat skolah??
wallaweiii mantop ar..
udah pandei yo!!
huhu..
babap skali skala takpe bro tp jgn selalu tkut die mkin mls nk ke skolah..

~agak2 die follow sape la ye..tak laen tak bukan ler..kihkihkih...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

dia bagi gimik je kot Bro....kasi risau....dia otak geliga punyer....sudah ada awek ka????ha...yo...yo.....sudah pandai no...

{ Miss Syahira } said...

kepada robocop.

belajar rajin-rajin ye dik.
T.T" tiba-tiba ayat skema pula!
hhuhu..

Capik said...

hahah...robocop ekk..hehee..cute2..gua dulu malas lagi laa..time tadika...main jer keje...alhamdullilah..skunk dh rajin skit..tp mlas byk gak laa..hahaha

10 said...

ishhh...issshhhh... tecik2 dh ada awekz ye robocop... belajar rajin2 ye... jgn susahkan hati papa n mama yer...

TiNiE said...

ala, sesekali kasi can la..
baru tadika..
pantau pepelan...
syamil boleh!!!

Ayu Zan said...

gua teringat masa gua gi amek report kad adik gua utk skola agama..mak gua ada hal dat time.. cekgu cakap die banyak cakap..muahaha...

adek gua lg best..

skola tadika number 1 memanjang..
skola rendah number 6, kebangsaaan dan agama.. tp kire ok laa....ehehehe

Ayu Zan said...

bro.. saguhati ade x utk cntest..ekekeke...

Diamilikku said...

apa yang boleh su simpulkan...
syamil dah boiasan dengan persekitaran...bosan dengan sukatan pelajaran..benda2 tu semua amat mudah baginya..mungkinkah syamil mempunyai IQ yang tinggi.....?? yang tu kita kena siasat...
bro...he's ready for standard 1 already lorr......

attyfir said...

aah..tang banyak awek tu ikut sapa lah tu ye..hehehe..

Baby Lyana said...

agak2 robocop ikut perangai saper ni?

A.I said...

mana x ramai awek??? encem giler robocop kau ni. Cam anak omputih. errrrrrrrr...ayah epoi, leh tak ai jadi menantu?? :P

Eta LaZiM said...

sabar jer.. baru tadika kan?