Wednesday, July 29, 2009

Wall with SUZUKA Spray



Salam

Untuk Projek Fantasia kali ini ......Gua kongsikan satu lagi teknologi baru untuk mencantikkan permukaan sesuatu bahagian dinding...
Tetapi kaedah ini selalunya digunakan dikawasan luar rumah......contohnya dinding luar rumah....kawasan landskap & pagar


Teknik ini dikenali sebagai TEKNIK SPRAY

Materialnya adalah pasir halus dan kemikal ataupon Super Glue...
Boleh didapati dalam pelbagai colour....
Memang Menarik & Design Terkini...
Mudah disiapkan....dan Cantik Walaweiiiiiii....

Sokian...!

Inilah Hasilnya....
Cantik kan?

Projek MEGA FANTASIA On Progress

Jom Layanzzzzzzzzzz!!!
Ada apa2 pertanyaan koworang boleh Roger2 Gua k....

8 comments:

Hazlin Nazri said...

kat mana belajor buat ni?

joegrimjow said...

nak beli umah nanti
buatkan ya

boboiz said...

projek gempak nie bro...dah bleh buatkan kat rumah aku nie....
berapa kos buat camtu?

Yan said...

beshnye klu itu rumah saya

Dj Epoi said...

Kak Lin...

Selalu Gua attend Seminar/Kelas yang Arkitek anjurkan Kak..

Tq Kak Lin

Dj Epoi said...

Joe........

Lu boleh beli.....lebih dari 3 Joe...

Dj Epoi said...

Boboyz...

Boleh....
Rumah yg Gua buatkan tuh ponk...masih belum ada buyernya lagi.....

Hargaya selepas diskaun..
1.8 Million sajer...

Dj Epoi said...

Yan

Best juga kalau rumah Gua ....
Yan....Gua hanya mamou buatkan jew.........kalau nak beli....mati hidup...mati hidup 3 kali ponk ntah ker boleh beli hehhehehehehe