Thursday, July 16, 2009

PESERTA yang LAYAK untuk Contest Walawei!


Salam.....

Berjuta-juta lemon......terima Kasih pada semua Bloger2 TEGAR yang menyertai

Contest ( SANTAI 'D' SUNWAY LAGOON )

Semalam Contest Walawei Gua secara official nya ditutup!

Penyertaan ini bakal membuatkan JURI-JURI Profesional dikalangan Bloger Gua *Biul* seketika..... heheheheheheh....hahahahahahah.....hhohohoohohohoho
27 Penyertaan yang LAYAK untuk diadili oleh Diaworang.....dan Gua
Sekali lagi Gua memperkenlkan JURI-JURI PROFESIONAL GUA......yang sememangnya HEBAT & KREATIF......tak caya korang gi Redah kat sini....

Jocko Journey.blogspot.com
Seniduniaku.blogspot.com
Bisz'ign.blogspot.com


Meh...! kita jengok-jengok sekali lagi antara syarat2nya.....
  • FOLLOWER Gua..............yg belum sendirik mau ingat!!
  • GAMBAW KELAKAR Gilak!!!
  • 1 Sahaja Gambaw CANDIT!
  • Berunsurkan Kasih Sayang & Persahabatan.
  • Gambaw perlulah ada ikatan keluarga ngn Tuan nyer Blog........
  • Bagi Yang Bujang.....WAJIB ada gambow korang ......ada PAHAM!
  • Yang nak buat Sticky Mood digalakkan.....kalau tak mau pon tak apa!!!!.....sebab Gua nak kasik HADIAH nih...pada rakan2 FOLLOWER Gua sahaja ...heheheheehehe
  • CONTEST TUTUP pada 15/07/09
  • Segala keputusan JURI & Dj Epoi MUKTAMAD!
Untuk Makluman.......Keputusan Contest ini sedang ditelik oleh JIN2 dan para Klewon2 yang Gua lantik ......selepas itu Gua akan serahkan pada Juri2 Kalangan Blogger heheehe
Yang mana masih lagi tak confident.....dengan gambaw2 penyertaan anda.......boleh lah gi carik mana2 *mundrrrrrrrrrrrum*.....untuk MENCERAHKAN anak2 mata JURI2 kita heheheheh
Inshaallah kalau tak ada apa aral melintang.................keputusannya akan diperolehi pada awal minggu Depan....k Harap Maklum.......

Lalalalalaalaaalla..........sunway lagoon...........lalalallaalalalala lepak sunway lagooon....lalallaaaaaaaaa santai...sunway lagoon.................

Penyumbang Hadiah

EPOI8787 Warisan Kreatif - Decoration & Renovation Works
djepoi8787.blogspot.com klik disini

ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM
djepoi.blogspot.com - klik disini

---------------------------------------------------------------------------

Juri-Juri...............adakah anda bersedia....?
YM or Contact num pls.....?
Sms ker....Dj Epoi 013-207 8787

8 comments:

miela77 said...

tak sabo nak tgu keputusan...adakah gambaw anak2 ku wat stunt tu ke? eh blm lagi..

btw tlg iela vote Contest Rumahku Syurgaku ek. Taip saya vote 4 di http://mamadanish78.blogspot.com/2009/07/vote-contest-rumahku-syurgaku.html

ni namanya raih undi simpati kang kengkawan...kui.kui..kui..

Diamilikku said...

ala kalah menang tak kisah aaahh bro..yang penting kita memeriahkan contest bro DJ..heheheheheheh

Dj Epoi said...

miela

Ok Roger...Roger!!!!!!!!

Apasalahnya...........tak kena duit ponk hehheheheheh

Dj Epoi said...

Diamilikku

Yeszaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Yap!! Betuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tq ar....Bisan Gua heheheh

sabrosa said...

haha..gua cukup semua syarat2...eheh..ya btul..kalah mng xkisah..janji meriahhh!!!!

p/s:gua xpnah p sunway lagoon lagi..sop2...(nada meraih simpati..haha)

ALUNAN TINTA said...

menareks betoi arr bro neh..xpenah lagi join contest2 neh.hiburkan hati.hahahaha.

kakyong said...

amboi adik ipar ku, gila meroyan nak memang punya pasal... lobi habis seme kawn2 dia..

minggu depan yer baru result kuor..
kakyong tak pandai nak mandrem2 ni..
kalo ade rezeki, Alhamdulillah... :D

nadnye said...

yang tak antar gambo nie pun tak sabar nak tunggu keputusan juri.. :)