Monday, July 27, 2009

Dj Epoi Tukar Kerjaya.

Salam.....

Gua dah puas dah ........dok Pok!Pek!!Pok.Pekkkkkkk sebagai Dj....
Boleh tak agaknya Gua tukar kerjaya sebagai Cameraman plak ?
Hehehehehheehheheh

Sebenarya ENTRY ini Gua tujukan kepada seluruh peminat2 Filem Malaysia yang bersedih ngn permergian
Allahyarhamah Yasmin Ahmad


( Pengarah Filem Malaysia yang bertaraf Antarabangsa )
Gua bangga ngn beliau.............. Coz dia dapat satukan semua lapisan masyarakat Malaysia dengan filem-filemnya..
Taziah kepada seluruh keluarganya....
Al - Fatihah

------------------------------------------------------------------------------------


Hehehheheh............sebenarnya...gambaw nih....Hari Ahad lpas.....waktu Gua tengah borak2 ngn Abg Cameraman kat rumah kenduri hari tuh !! heheheheh...
Apalagi...........ashik dok tengok koworang jew yg dok bergaya ngn Camera.....Gua ponk mau gak weih!!!! hahahahahah

Layanzzzzzzzzzz

Joe Rampage ........yang Jelous ng Dj Epoi hehhehehe

Dj Epoi & KREW


Bersanding aper plak nih weih!!! hehehehhe

Nih arrrrrrrr Abg Cameraman yang sebetui - betuinya hehehehehe

13 comments:

echah_syed said...

ade gaya ler bro..phewitttttttt ! :D

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Semuge Roh Arwah ditempatkan di sisiNya yg Mulia.....Aminnnn
Sape ler agaknye pas ni yg boleh wat Filem2 mcm Arwah ek....hmmmmmm

Fly said...

Alfatihah atas pemergiannya..

anyway lu nampak cam pro lah bro..:)

joegrimjow said...

kene jadi sehabat dia pon da ok!

SYAbAR said...

Ingatkan tukor profesion apa la.... maklumlah byk bakat dan impian... hehehe

cerpelai said...

Kamera itu sungguh mahal sehingga memaksa gua jeles sejeles-jelesnya bila ternampak bro meletakkannya di bahu..

Bagi terus kat gua buleh tak? Gua nak rakam gambo cengkerik tengah main takraw..

10 said...

boleh tahan la... ada gaya tu...

honeyamirul said...

Salam Dj Epoi,

Nampak mmag ada gaya sebagai cameraman...bleh la try mana lah tahu nak tambah bisnes satu lagi...

Salam taziah buat keluarga Allahyarhamah Yasmin Ahmad semoga roh nya ditempat bersama golongan yang beriman... Al-Fatihah...

P/S: salam buat Suked8787 dan kiss2 to three boy... :) From wife Amirul...

ToPeNG_OPeRa said...

huk3.
al fatihah gak..
klu dj epoi nk tukar kerjaya..
leh x klu ak nk tkar kerjaya gak..
student jd per yerk??

ToPeNG_OPeRa said...

huk3.
al fatihah gak..
klu dj epoi nk tukar kerjaya..
leh x klu ak nk tkar kerjaya gak..
student jd per yerk??

Yan said...

yan pn ske jadik cameraman.. wlupun hasilnye yang ADOOOOOOOOOOO

Unknown said...

Alfatihah kpd Arwah..

Dj Epoi...wah nak tukar profession ek..

Darling Pya said...

mak oi...
nikah kaum sejenis la pulak..ahaks

lu ada bakat ganti kan arwah la...
acu tabik dgn arwah..cerita dia byk pengajaran.

tp acu frust la,smp skrg nie acu dok cari movie Muallaf..tak dapat lagi le...ada sesapa tau mana boley dapat movie tu??