Monday, July 13, 2009

Siakap 2.3 kilogram

Memancing...adalah minat Gua yang paling-paling WALAWEIIII!!!!

Semalam.....selepas aktiviti Karaoke Cancel ........
Zasssssssssssss!!!!! ( Ayat Tinie ) ....Gua layann memancing kat Sea Lion Klang...

Sepatutnya Gua dapat lebih daripada apa yg korang nengok.....
Memandangkan Suked8787 Moncong jew mulut pepagi.... macam tak kasik Gua gi mancing....
Itu yang dapat sekor jew tuh hehehehe....jangan marah ah!!!!

Ikan Siakap seberat 2.3 kilogram berjaya Gua ....naikkan ngn Umpan Udang Hidup !!!
Syok Walaweiiiiiiiiii siut...

Cuma Gua nak kongsikan citer sedih ngn Adik Gua.....
Gua simpati siut!!!! meleleh dah air mata nih .....heheheeh

Sepanjang 2 tahun ikut Gua gi mancing Kolam Laut...selalunya berakhir ngn TEWAS ditangan Gua......Semalam 1st time beliau berjaya menaikkan Ikan Bawal Kuning........punya lah exited mamat tuh!!!!.......macam lipas kudung tak tentu arah dibuat nya.....waktu nak naikkan ikan tersebut...............last-last ikan yang berjaya dinaikkan kedarat & digari......terlooooooooooooooocot !!!! weih......sian dian.....
Lain kali kita pi lagik eik heheheheheheh....

Senjata Gua.........

Dah sama besaw ngn Air Bag Gua dah kan? heheheeh

SIAKAP
2.3 Kilo Weih!!!!!!!!!!!!


P/S - Nota Untuk Nazim!!!....................kalau dah standard sungai tuh....sungai juga..... heheheheehe

Tapi Gua nak Puji Walaweiiiiiiii kat Mamat nih............sampai jew rumah.....dengan muka tak puas hati......terus kedapur dan masak ikan itu untuk makan tengahhari.......
Punyalah.sedap ikan segar dan resepi ntah... menda ntah...........
Gua belash jew ...janji konyannnnnnnnng!!!!

7 comments:

ToPeNG_OPeRa said...

anta sini dj epOi..
nk jugak!!!!!!!!!

iedaLUVsham said...

aiseh bro! beshhnyer!!! tringat plak dolu2 memancing....ikan lar..heheh! ;p

Jocko said...

aku suka mancing
aku suka mancing kat Sea Lion
tp,,, jauh yg amat. 3 jam perjalanan, pegi dan balik, aku pk byk benda lain yg aku buleh buat...

aper pun,,, lain kali ko nak pegi,,, ajak aku skali,,,
muah hahaha

p/s : rekod aku 2.6kg kat sana...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Salam bro..
betui ke nak bagi kami air zam2..
time kasih ler bebanyak..
tapi kene tggu masa free..sbb en cerpelai bz skit..
nak paksa en cerpelai gak p amik air zam2 tu..

Diamilikku said...

senjata isteri = moncong..
hehehehehehehehehe

cerpelai said...

Edehh..
Singgah Sea Lion tak nak gebang kat gua.. Dari rumah gua ke sana dalam 20 minit je perjalanan..

Buleh gak gua tengok hustler beraksi.. Kolam kat situ kolam ajaib bro.. Gua pernah tengok orang daratkan ikan haruan..!! Tah camana ntah buleh terselit ikan tu kat situ.. Nak kata aruan tasik pun bukan pasal bukannya gua tak kenal aruan tasik camana rupanya..

Pehal cerita pasal diri gua pulak nih? Brr.. Trr..

pu3 balqis said...

huhu9
teruja tgk ikan..
bakar pon sodap...
;)