Thursday, July 2, 2009

Follower ke 100

Alhamdulilah........


TERKINI.....Blog EPOI8787 nih dah genap 100 org FOLLOWER nyer.....
Korang semua memang walaweeiiiiiiiiiiiiii.....
Rupanya....laku juga RADIO buruk nih nooooooo hehehheheh....

Blog nih memang TERBUKA buat semua....
Segala apa yg dalam blog nih adalah daripada RADIO buruk Gua sendirik!

Buat kawan baru Dj Epoi yg bertuah....

Adik - ADELAIDE&NINASE....

Tq so much!!!!

Gua harap Luorang semua...terus menyokong Dj Epoi!!
Inshallah...akan Gua gunakan link kawan2 semua ...demi kebaikkan bersama.....

DJ EPOI
Sentiasa menyokong semua rakan2 Blogger!

P/S - ADELAIDE& NINASE.......TunggguUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Gambar untuk Contest SUNWAY LAGOON GUA.... akan.....Gua pubblishkan dalam masa terdekat k.....pada yg ingin join contest simple nih....jom redah Link kat bawah nih.....

Sunway Lagoon Contest...( Klik sini )

8 comments:

A.I said...

Yg ke seratus je ke bertuah??? AKU??!! Nyampah! TAKMO KAWAN KAU!!! huh!

Luth Textile said...

tahniah! jom tuka link

hysman said...

101 daaa..
congrat bro..
lu panazzz macam goreng pisang panazzzz..
layannnzzz..zazzssss..
hehe

Dj Epoi said...

Ai.....

Weih!!!!!!!! jangan lah majuk2 oi!!!
Nanti Gua panggil Suked8787 pujuk arrrrrrrr....

OK ar......
Dengan ini.......GUA ISTIHARKAN ....

SEMUA FOLLOWER2 yang WALAWEIIIII Dj Epoi ...semuanya....Taaaaarbaik!!!! Weih!!!!!

Ko puas hati?

Heheheheheheh

Dj Epoi said...

Luth....

Rasanya Gua dah pernah menjelajah ke blog Lu......mungkin Gua belum tinggalkkan Jejak Gua kat sana...

Dengan ini.....JOM ...
Jangan Malu2...weih!!! semua!!!

Jom Tukaw Link Jom!!!

TQ Luth ..keep come back to Dj Epoi Blog!!!!

Dj Epoi said...

HysMan

Walaweiiiiiiiii.....ada lagi ar!!!
Tak Pa..Tak Paaaaaa....
Alhamduliah...Shukraaaaan!!!

Bermula dari Blog Lu gak weih!!!!
Orang-orang lama yang Gua HORMATI!!

Tukang cerita said...

Salam...
sudah lama tidak kemari...

wahhhhh.... ramai followers...
PANAS blog ni...
TAHNIAH!!!
:)

BumiOrangAsing said...

uuihh... bertuahnya rasa!!!
huhuhu... nk join jgk!! tp contest tu sempena apa?? nk join!!! nk join!!! =)