Wednesday, July 8, 2009

BIBIK yg Walaweiiiiiiiiii

Salam.....

Rumah tak lah besau sangat.....
Anak tak lah ramai sangat.......
Tapi Gua ada dua orang maid!!

Terkejut tak ?

Memang Gua ada 2 orang Maid yang bagus walaweiiiiiiiiiii!!!!
Dioarang Dua nih........datang rumah Gua untuk membersihkan rumah & pakaian Gua dan anak2 sahaja.....
Pendek citer MAID kitaworang dibayar mengikut Jam ....datang kul 6 petang ....baliknya kul 8malam.....
Kitaworang bayar Gaji diaorang secara Mingguan....

Tapi lpas nih......pasangan Double akan jadik singgle!!
Salah seorang daripada diaorang akan Pulang ke Kampung nun di Indonesia....
Maka terjadik lah adegan2 citer sedih semalam.....heheheh
Gua buat derk jew bila tengok....Gibik-gibik Gua ...dicium oleh Bibik tuh heheheheh...

Sempat gak arrrrrrr...Suked8787 mengagihkan baju - baju diwaktu ANAK DAREEEEEEE nya gituh heheheh......

Layan jewlah!!!


Seronok weih!!!! KEBAYA...hehehehee...

Terima Kasih arrrr BIBIK

P/S - Nama diaorang ponk Gua tak amik port siut!!! heheheheh......semuanya Gua serahkan bulat2 kat Suked8787

12 comments:

Lin Arief said...

senang ada maid camni kan..saya pun nk kene carik la satu.weekly maid.tp x tau nk carik kat mana??any ideas??

Diamilikku said...

heheheh..skrg nak selamat kena buat gini jer...maid untuk bantu mengemas2 apa yang patut....yg lain2 tak yah ahhh...

baru takde penderaan...baru diorang buat keje under supervision kita..tul tak bro??

A.I said...

mak aiii...! sampai 2 org kau sapu! meh le campak kat aku sorang. eh! dh balik endon lak ye..takpe, kat umah aku ada bibik telo sorang. tu pon aku bayar mingguan gak! kahhhhhhh.. (laki aku le..) :P lalalalalalala

Dj Epoi said...

Aphrodite...

Susah Gua nak rekemen benda nih takut...ada benda2 yang tak elok berlaku belakan hari arrr.....

Nih ponk kira NASIB juga arrrrrr...

Inshaallah...nanti dapat kut...pembantu yang baik!!!

Yap!!! kalau kita buat macam nih...agak kurang lah sikit benda2 yang tak sedap didengar!!!
Termasuk lah!!!! senang untuk Mak & Bapak budak memadu kasih asmara kat ruang tamu heheheheh

Dj Epoi said...

Diamilikku

Um!!!! kalau datang mengikut waktu yang ditetapkan...kita lebih bersedia ngn segala kerja mak nenek untuk diaorang heheheheh....

Privecy......lebih banyak owh!!!!!

DERA? saper yang kena dera? heheheh

Dj Epoi said...

Campak?

Kalau ada ponk Gua malas nak campak kat sana......takut kena Belasah ngn Lu heheheheh....kang tak pasai2 yang rekemen kena mendruuuuuuuum.....

Bak aku try.....pinjam pembantu rumah TELO sehari dua?
Heheheheheh

attyfir said...

besh ade bibik kira ikut jam nie..

A.I said...

EPOI!!!!!!!!!!!!!

1ST DAY KAU IKLANKAN CONTEST TU AKU TRUS EMAILKAN GAMBAR BIBIK TELOR AKU! NAPE KAU TAK DAPAT KE WEI??? :(
SEMANGAT AKU TAU!!

TAKPE ARR...MLM NI AKU AMIK GAMBAR BARU. MALAM NI JUGAK AKU EMAIL KAT KAU. NNT DAH EMAIL AKU NK TRUS KOMPOMKAN. NK TAU KAU KOMPOM DAPAT GAMBAR TU! HHUHUHUHUUUUUUU...TUNGGU TAU! JGN TUTUP CONTEST TU LAGI. :(

Baby Lyana said...

ala DJ Epoi tak pandang sbb bibik2 tu tak cun..cuba bibik2 tu ibarat nasha aziz ka, dania danielle ker..harus la pandang tak kelip2..hahaha

LARI!!!!!!!!!!!!

ciK LyndaWawa said...

pinjam bibik...!!!!

suked8787 said...

Baby Lyana : Hahahaahaaa...betul10x...Suked sokong 100%..kalu bibik2 tu hensem2, harusla Suked suruh Bro Dj kita yg lipat kain sndiri...x yah upah bibik2 tu.

K Ai : Amboi ngko....bab2 hadiah free ker...mkn free ker...mmg ko yg dulu SEMANGAT ek?

Yan said...

ala kt jb ni takde ke khidmat bibik camni?? mmg dari dulu yan nak pembantu ikut hour dan tak tinggal same..