Tuesday, July 7, 2009

Contest Sunway Lagoon

STICKY MODE
Entry baru.... scroll ke bawah!!!!


Salam.....

Untuk CONTEST Santai D Sunway Lagoon....Hadiah TIKET bernilai Rm200 ++ untuk Dry & Wet Park ditawarkan buat FOLLOWER Dj Epoi...
Walauponk sambutannya kurang memuaskan ........Gua akan tetap memberikan HADIAH ini juga buat Follower Gua yang Bertuah......Janji TETAP Janji...beb!!

Sebelum ini ada yang menghantar E -Mail kat Gua......sampai ada yang nak TERJUN BUKIT....TERJUN LAUT & tak kurang ....ada yang nak MINUM RACUN heheheheheh.....
Diaorang mintak Gua besarkan sikit SKOP untuk kelayakan menyertainya......
Ok arrrr.....Gua setuju dan menerima Cadangan Anda.....

Yang Terbaru & Terkini.......Contest ini Gua buka kembali buat semua Follower...tak kiralah yang masih single mingleeeeeeeeeeeee.......

Yang Bujang.....boleh pilih Emak ker! Ayah ker! Adik ker! Kekawan ker!!!! semuannya boleh.....!!!!
Yang PENTING mesti mencukupi syarat dibawah ini.....

  • FOLLOWER Gua..............yg belum sendirik mau ingat!!
  • GAMBAW KELAKAR Gilak!!!
  • 1 Sahaja Gambaw CANDIT!
  • Berunsurkan Kasih Sayang & Persahabatan.
  • Gambaw perlulah ada ikatan keluarga ngn Tuan nyer Blog........
  • Bagi Yang Bujang.....WAJIB ada gambow korang ......ada PAHAM!
  • Yang nak buat Sticky Mood digalakkan.....kalau tak mau pon tak apa!!!!.....sebab Gua nak kasik HADIAH nih...pada rakan2 FOLLOWER Gua sahaja ...heheheheehehe
  • CONTEST TUTUP pada 15/07/09
  • Segala keputusan JURI & Dj Epoi MUKTAMAD!

Walaweiiiiiiiiiii siap ada ...Moral Storey lagi heheheheh


Nih.....kalau ada gambaw MAK diaorang sekali yg dok atas bapak nya!! CONFIRM MENANG !!! heheheheheh


Cute gilak gambaw CANDIT nih hehheheheheh


Sunway Lagoon dari Pandangan Office Gua .....walaweiiiiiiiiiiiiii!!


Sekali lagi.............!!!!jangan lepaskan peluang ini!!!!
Buat Kakak2 Adik2 yang daaaaa mengahantar email pada Gua ...terima kasih bebanyak arr!!!!

JURI PROFESIONAL rakan BLOG yang Diundang

APAI - BISZ
CIKGU FLY - Seduniaku
JACKO - My Histrorical Journey

HADIAH UTAMA DITAJA
ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM & DJ EPOI WARISAN KRAETIF


Email Dj Epoi - EPOI8787@Yahoo.Com

DJ EPOI
P/S - Apasalah Rezki & Ilmu yang TUHAN kasik.....Kita sama2 Kongsikan!!!

=============================================================

Sticky Mode
ENTRY TERBARU SCROLL ke Bawah

19 comments:

echah_syed said...

gambo candid ekk..nnt nak tangkap gambo :)

TiNiE said...

pone, mie masuk gak contest nih. sila rujuk blog mie. entry arini kul 4pm. zassss

Anonymous said...

malas masuk la bro..gua tak layak hehehe

boboiz said...

salam bro..aku dah hantar dah penyertaan kat email..huhu

Unknown said...

salam DJ Epoi..

yg antor email foto tu nak kena buat entry kat blog jugak ker...

Masviona said...

wah cam menarik jer nih....adiah pun lumayan nih but sat nak balik carik pica candid ku dulu...adakah????uhuksss

sabrosa said...

chantek!!tq bro..gua nk cuba nasib..mana tau ada rezki mng ka..hee

Yan said...

hahhh dah up balik contest ni!!!

Precious said...

Alaaa .. lumayan nih! Nanti I perah otak nak masuk kontes ni yer. Sampai 15 Jul je eh! Wokeh!

hysman said...

akan ku coba..huhu
boleh kaa??hehe

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

buat contest lumba lari mesti saya masuk!
=D


payah nak join contest ni sbb wajib bubuh jugak gamba seniri..
haha
=p

Unknown said...

salam...wah...gambaw anak2 ku tersenarai rupanya...patut la cam kenal je...apa cite? dah beb ari x jengah blog Dj Epoi...bz skit...buka2 tetiba gambaw anak2 ku yg bestnye kat bwh lak gambaw anak2 sedaraku...bagus2...bagi kami menang dan leh kami g sama2 ... hahaha...pe kabar nenek? sihat ke ari nie..

Naddiea said...

bro,gambaw dh email.sila la pilih yer.hahaah...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bestnyer contest nie....
lehler join since dah jadi followerkan....

iamredranger said...

huhu.
best2.

yatie chomeyl said...

sulah hantar gambar kat emel..pastu sulah tolong promote kat blog gak

http://yatiechomeyl.blogspot.com/2009/07/tag-heuer-candid-pics.html

baik x hehehe?

sabrosa said...

gua dah join bro...hehe...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bro....email on d way k...

||alis|| said...

salam.

email pic: done.
banner: done.

doa moga dapat, fuh2.. hehehe..

thanks sebab invite join contest nih ya DJ epol!

salam