Thursday, July 2, 2009

Durian...BUSUK!

Balik....kerja semalam ....

Ngn Hati yang ......Ganeh!!!!
Gua bawa muka yg tak puas hati.....!!!
Gua karongkan semula durian BUSUK yang Gua beli!!

Niat dihati ingin nak repeat jumpa 2 - 3 orang yg kencing Gua semalam....( Penjual Dorian )
Waktu ON the way.......nak gi sana ...kepala OTAK ingat nak TARJI jew sekow2 yg jual durian tuh!! Tak ponk ketuk kepala diaorang ngn Durian tuh!!!

Nak jadik cerita malam semalam...pabila si Robocop teringin nak makan dorian..... Gua gi arrrrr belikan kat simpang 3 kat rumah Gua.....
Gua belikan DORIAN timbang........bukan Dorian yg....kira biji tuh!!! tuh yg angin KUS - KUS Gua datang nih!!!

Memula Gua pilih 3 biji yg cantik........
Tetiba plak mamat yg jual tuh Tukawkan ngn Dorian yg lain.....
Gua ingat kan dia tukawkan yang lebih bagus!!! pasal dia lagi expert dari Gua.... Gua ponk biaw arr..........kes Percaya ar nih!!!!!
Malang nya...............Dia kencing GUa siut!!!!

Sampai kat Rumah!!!! Bila Gua buka jew!!!! walawei!!!!!!! Dah kluar air siut!!!! Isinya ponk dah lobam2 macam ? hehehheehehe

Pendek Citer........sampai kat sana .....Gua kunci mulut Gua.....
Gua ltakkan jew PLASTIK BUAH yg rosak tuh atas meja diaorang......

Lpastuh!!! si mangkok2 tuh kelam kabut memilih dorian untuk digantikan dengan yang semalam.......

Sekian....

P/S - Nasib baik dioarang tak buka mulut!!!!..........kalau idak...MUKA DEPAN PAPER.....ada tulis..!!!! PENUAL DURIAN tercekik kolit Dorian weih!!!!!!!!!!! heheheheh......

Ok arrrrr Gua nak Contineu makan dorian heheheh....


Kalau nak niaga.....
Niaga betul - bletul!!!
Jangan HATI nak dok tipu orang jew!!!! MANGKOK!!!!

14 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

durian busuk?kehkehkeh

Ivy Metaga said...

kesian...apa lah org tu sampai hati kan jual durian yg tak bagus...

echah_syed said...

combi suruh dorang kopek kulit siap-siap sbb bole tgk isi..kalo busuk minta tuka jek.. :)

dah serik beli durian kalo tak kopek asik dpt yg busuk jer walopun kulit dia cantek :(

kat sabah ni mahal bro..sebiji kalo yg cantek rm25.sabo jer aku!

Dj Epoi said...

Cik Lynda

Sian kat Gua kan?

Dj Epoi said...

Ivy

Keciiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Kat Gua kan? hehehheeh

Dj Epoi said...

Kak Echah!!!


Walaweiiiiiiiii!!! biat betut!!!
RM25 henggit sebiji!!!!

Dalam ada emas ka Bagai!!! heeeh

pu3 balqis said...

alao..
ciannya.. tapi betul la awak cakap.. anseb bek tak bukak mulut kan..

kalau tak... huhu.. kalau pu3 pon hangin gak..

bestnya menikmati durian..
;D

Apai said...

Kekadang tu beli durian ni atas nasib jugak. Tapi sebagai pembeli,kena pandai la elak daripada ditipu.Maklum la, isi durian mana boleh nampak.

Bro, durian tu kalau pekena dengan nasi berkuahkan santan...pergh, masyuk bro.

P/s: Sori, dah lama tak tinggal jejak, akses internet macam 'hampeh'. Jauh ketinggalan dengan blog kawan-kawan lain.

suked8787 said...

Penjuai doyan tu takut tgk bdn Dj Epoi la tuh.....sbb tu yg kelam kabut carik doyan ganti...

Pastu depa takut jd glamer sbb masuk paper akibat kena sumbat kulit doyan dgn Dj Epoi...muahahahaaaaaaaaaa

Bravoooooo!!!!

ai said...

Sama lak kau ngan aku. Aku mmg sanggup turun blk kt psr malam gi komplen makanan dh berbau...isk! dowang ni menjual x ikhlas. Cuba jual tu seikhlas aku jual tudung. Kan elok! Kahhhhhhhhhhhhhhh

iedaLUVsham said...

hehehhe!!! kuang hasam tol penjual durian 2!! meh, nak bagi skit penampo kat dorg, dushh!!! dushhh!! hambik ko!

lillies said...

salam..
ee..muchuknye...!!! hehehe...

Baby Lyana said...

tu pasal sy suka beli yg dah siap kupas..puas hati...abang Nyanyau pun tak kacau nak main dgn kulit durian..

Abd Razak b. Hj.Jusoh said...

Kesian.. balik le mai Alor Setar ni .. berlambak durian...ni tadi Pak Njang baru balik dari Yan.. durian jenuh kat tepi jalan ...