Friday, May 22, 2009

Soalan Bocor !


Assalaaaaaaaaa...mualaiiiii.....kuuuuuuuuuuum!

Hah!!!! kekawan semua.........
Hari semalam Mama kiter naik sheihkkkkkk!... kat kita lagi owhhhhhhhhh!!!
Sebenarnya minggu nih adalah minggu PEPERIKSAAN kita........
Jadik seperti tahun2 sebelum ni......Mama kita cuba dapatkan
Soalan-Soalan Bocor
untuk kita...hehehe

Tahun lepas kita dapat num 1 dalam PRA TADIKA....tahun nih tak tahu arrrrr lagi...hehehe
Ayah kiter dah bagi WARNING kat kita! Kalau tak dapat kekalkan 5 terbaik ...Ayah kita nak ambik balik PSP kiterrr owhhhh!!!( Portable Play Station )
Nak bagitau kat semua......MAMA kita dulu2 nak jadik CIKgu.....tapi tak kesampaiaaaaan daaa.........., Tuh yang dia belasah kat kita tuh!!!!! Garang owhhhhh....dia!!!

Kat sini kita nak tunjukkan Soalan2 Bocor yang MAMA kita siapkan untuk LATIHAN AKHIR kita kat umah.......
Jom Layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~!!!!!

Ni arrrrrrrrr soalannyer........hehehehehhe

Semua lukisan-lukisan yang terdapat dalam semua soalan dibawah dilukis dan dioalah berpandukan buku TEKS si ROBOCOP oleh Suked8787
Gua Tabik sprinnnnnnnnnnnng arrrr!!!
Soalan Bahasa Inggeris
Soalan Matematik
Korang tengok arrrrrrrrr..........sampai tak sempat nak tukar baju si ROBOCOP.....Balik sekolah jer.....dah kena Ulangkaji ...hehehehehehehehe

P/S - Terima Kasih Buat SUKED8787.............yang KREATIF melukis dan menyediakan Latihan untuk anak2 Gua......kalau Syamil dapat 5 terbaik....kita pergi makan STAEMBOAT k...heheh Gua janji
Walaweiiiiiiiiiiii ujian kat rumah ponk ada BINTANG juga ka? heheehheh

11 comments:

ALUNAN TINTA said...

besnya..mama terbaik neh=)

MaMaQaYPo FaMiLy said...

leh jadi CIKGI lah pasni SUKED yer!!!

:. aYu .: said...

ibu contoh ni..ehehehhe

MariaFaizal said...

Suked memang superb!
I don't know if I could be as great as her.However, I share the same value as Suked,pendidikan terbaik bermula at home.

SYAbAR said...

Sebab terbaik, ty yg jd pilihan Bro Dj kita... Hidup SUKED

Ivy Metaga said...

rajinnn nyerrr sampai tertido letih daaaa..tgk paper2 tu heheheh...

Naddiea said...

good job mama sue!!thumbs up for mama!

cerpelai said...

Kehkehkeh..
Rajin tuu..!!
Kalo suruh gua yang lukis mau silap-silap terlukis Sepaiderman karang..

Cara yang bagus sebab kanak-kanak lebih sukakan pembelajaran dalam bentuk visual dari mengira berapa banyak perkataan di atas kertas..

Diamilikku said...

dahsyat ahhh cikgu suked..hehheheh...
bagus ahhh...salute beb...
hehehhehe

Tukang cerita said...

ayohhhhh...
kalahlah saya yng memang cekgu nih..
tabik spring kat suked...
toing!!toing!!!
:)

*SiRibenMerah said...

cayalahhh..
makan steamboat nnt I join skali..
hhahahahahaha...

kak suked.. kne garang2 baru anak2 mau blajar..
bagus2...