Thursday, May 28, 2009

Panggilan Makkatul Mukarramah......Ayah & Mama


Hari ini...hati dan perasaan Gua......entah macam2 ponk ada dalam hati ini.....

Ada Gembira
Ada Sedih....
dan macam2 lagi.....

Ketika ini ....6 beradik kami berkumpul di KLIA untuk mengiring Ayahnda & Ibunda kami untuk Mengerjakan Umrah.....

Gua bangga punya Ayah & Ibu yang masih kuat untuk menyahut panggilan Kaabah bagi Tahun ini........dah lama ...Mama asyik dok bgitau Gua yang dia Amat Rindukan MAkkah......
Alhamdulilah .......inshaallah kejap lagi jam 5.00petang ini mereka akan berangkat untuk menunaikan satu Ibadah yang amat bermakna bagi masyarakat ISLAM khususnya.....

Buat seluruh SAHABAT2 Blogger....kali ini.....marilah kita bersama2 berdoa agar Allah memberikan kesihatan yang baik pada Ayah, Mama Gua & seluruh ahli2 rombongannya supaya Ibadah Umrah dapat dijalankan dengan sempurna serta selamat PERGI /KEMBALI ke tanah air.

Terima Kasih Semua......


Dj Epoi - Update from McD ( KLIA )



Moga

19 comments:

Tukang cerita said...

Salam bro...
lama tak kemari, tak sempat...byk wehhhhh entries baghu...
~tp, dah den khatam kan dah...
:)

Semoga ayahanda bonda bro selamat pergi dan pulang...
aminnnn...
:)

TiNiE said...

amboi...hebat sggh haih..
online merata2..hehehe

amin, semoga mereka sihat2 saja dan selamat semua hendaknya...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Semoga MEREKA selamat PERGI ke Mekah & KEMBALi semula ke Malaysia dengan sihat sejahtera!!!

InsyaAllah!!

cerpelai said...

Gua turut mendoakan agar kedua-duanya selamat pergi dan balik..
Amin..

Dj Epoi said...

Tukang Cerita

Terima Kasih diatas komen pertama anda....

Dj Epoi said...

Tinie....

Ini Malaysia Beb!!!!
Bukan Negara PASIR Berdengong weih!!!!
WIFI free siut...kat sini.....KLIA

Dj Epoi said...

Mamaqaypo

Inshaallah...

Meh kita sama2 doakan...

ai said...

Syukur..dowang dapat pegi sana wei..! aku doakan semoga parents kau selamat pegi, selamat la kembali ye..

MariaFaizal said...

Didoakan selamat pergi & selamat kembali.Semoga dirahmati & mendapat Haji Mabrur.Ameen...

hazlin said...

salam,

bila Allah dah beri kesempatan dan menghantar surat jemputan, berdoalah kita supaya menjadi tetamu paling istimewa di rumahNya.

semoga ibadat mereka berdua diterima. InsyaAllah.

@e_da said...

semoga mereka sentiasa di lindungi dan dpt menunaikan ibadah dengan mudah dan lancar insyaAllah...

Baby Lyana said...

Insya-Allah...moga perjalan dipermudahkan..Urusan pun dipermudahkan oleh Allah s.w.t

echah_syed said...

insyaALLAH..semuga semua dipermudahkan ALLAH swt.amin

Fly said...

Seruan, lambaian Ilahi Untuk parebt lu bro..gua doakan mereka sentiasa sihat sejahtera selamat pergi dan balik.

amirul said...

Salam Bro,
Saya dan issteri doakan seluruh rombongan pergi dan pulang dengan keadaan selamat dan sihat... InsyaAllah... Semoga mereka dapat menjalani ibadah dengan sempurna... ameen...

ciK LyndaWawa igUana said...

semoga selamat semuanye ye...

sabrosa said...

gua rasa mcm nl pasang khemah lepak KLIa ja..Wifi free..hehe..lapaq ja bgun p beli mcd..pastu smbong balik online..hehe..gua cuti 3 minggu bro....

Naz said...

Amin... Aku doakan mereka semua sihat dan selamat dlm menunaikan umrah. lu bila pulak?

*SiRibenMerah said...

doa selamat segalanya...
aminnnnnnnn...