Tuesday, June 30, 2009

Selamat Pengantin Baru MIMI & LISA

Salam

Selamat Pengantin Baru....
Mimi & Lisa

Gua doakan moga cepat mendapat Zuriat hehehehhehehe...
Kenduri kawin luworang memang best!! siut!!!
Buat Semua Yang terlibat hai Ahad lepas.....korang memang sempoi!!
Terima Kasih mengunang Dj Epoi & Krew....
Dj Epoi, Abg Alwa & Raja Sehari....

Dj Walaweiiiiiiiiii!!!! hehehehe

Dj Epoi & Askar Merah..( adik-adik Penangah )

Bro Rampage & Bro Kamal.........saper tangkap gambaw saper nih ?hehehe

Cantik & Sedondon arrrrrr...korang.....
Senyum 90 % hahahaaaaaaa

Karaoke Time!!!

Adik PiFi sekeluarga.....Orang Kuat Gua sebelum nih...hehheheh
Minggu nh dia Cuti heheeeheh

Artis Jemputan Gua...............
Bini suruh jaga anak heheeheheh

Ella Beb!!!!.......SeMbiLU lagik!!!

Dj Epoi & KREW
Dj Epoi
Bro Rampage
Bro Nazim
Bro Badar



Zipul Audio Karaoke System yg Walaweiiiiiiiiiiiii!!!!


Buat Tuan Rumah dan Yg Terlibat.....
Terima Kasih Bebanyak....

P/S - Nak tgk citer2 Dj Epoi & Karaoke Gua...
Gi Redah kat
ZIPUL AUDIO KARAOKE SYSTEM ( FOLDER )

10 comments:

atty's said...

Selamat Pengantin Baru....
Mimi & Lisa

Naz said...

ish... tekan jer komen ader pop up iklan... hehehehe....

wallaweiiii bro.. bila masa lu rileks dan rehat2 ha? sentiasa ada jer kerojer nak dibuat...

Diamilikku said...

bro...macam nak kawin sekali lagi jer..panggil bro jadi DJ..coz masa kitorang kawin Dj macam hampeh..pemalas nak bercakap..huhuhuhu

TiNiE said...

oo mie tau ni katner...

tahniah buat pengantin baru

Dj Epoi said...

Atty's

Ok tq...arrrrrrrrr....

Dj Epoi said...

Naz

Camnilah Naz hidup Gua...
Tak tau lah lagi bila nak dapat releks sikit....

Ikutkan hati ..kalau lagi terdaya nak kerja.......lagituh lah Gua nak buat..
Masa 24 jam sehari tak cukup bagi Gua siut!!!....

Bro...Gua kena kerja kuat Bro!!!
Gua perlukan RM untuk si Ben10 Gua...
Kalau boleh Gua nak buatkan aper yg patut bagi meringankan sakit jantung nya....Naz!!!

Lagi cepat lagi bagus!!!

Ader gak Gua tanya2 daripada rakan2 lain ttg penyakit nih!!!

Kos untuk Operation nyer mahal bangat!!! sik!!!

Itu jew Gua nak cakap Naz ...
Sedih siut!!!

Dj Epoi said...

Diamilikku...

Klau nak sanding balik ngn Mizan Gua alu2kan weih!!!!

Kalau nak kawin sorang lagi ...Ya Ampun heheheheheeh.....( Gurau jew hehehehheehh )

Kalau betul nak sanding dan pakai pakaian pengantin....FOC beb!!!

Dj Epoi said...

Tinie......

yer ker!!!

Camana Quo Projek Fantasia kita weih?

ai said...

Wuhuuuuuu..kencangg!!!

Bila kau nk duet ngan aku lak ni? :P
meriah la..

Naz said...

gua paham masalah lu bro... bapa mana yang x sayangkan anak. tp, gua respek bro, lu sentiasa ceria dlm gambar2 dlm blog... mcm x der masalah, tp dlm hati saper yg taukan...

nampaknya rezeki lu makin bertambah2. dng projek fantasia, sewa karoke dll. rezeki itu ada di mana2. cuma nak x nak jer. bagus lu ambil setiap peluang yang ada tu. sikap mcm ni la yang akan menguntungkan org Melayu. kita kasi tukar persepsi kaum lain tentang bangsa kita. biar depa tau, kita ni kaum yg suka bekerja... :)

aku pun ada dengar kos utk operate jantung berlubang memang mahal. Insyaallah, ko akan dipermudahkan segala urusan. gua kat sini tetap mendoakan kesejahteraan lu dan family, terutama Ben10. :)