Wednesday, June 10, 2009

Lappy Gua kena REMBAT!!!


Salam......

Malam ini dikala Gua masih lagi kusut kepala Otak.....atas sebab2 Citer Sedih lagi......weih!!!
Sebenarnya Gua ....dah malas nak tulis citer2 sedih sebenarnya......takut kekawan dah bosan & ingat Gua nak nagih simpati.....

TAPI apakan daya.....terpakasa ku luahkan juga siut!!!!
Takut malam nih tak dapat tiduowwwwwww!!!!

Memang Binawe sungguh ....atas apa yang terjadi nih!!!!
Gua hampir tak.... PERCAYA.... apa yang terjadi..........

Lappy Gua kena REMBAT

Paling Gua Bengang.....segala dokumen2 penting ada dalam kepala Otak num 2..... tuh!!!!
Gambaw2 Keluarga semuanya ponk dalam tuh.......
Sebut Harga , koleksi2 lain & Terjahan Dj Epoi......
Yang paling bernilai dalam tuh....segala Gambow2 Projek Fantasia Gua semuannya........
Hilang terus!....dan tiada back up langsung!!!!

Kejadian berlaku didalam Opis Gua sendirik....Siut!!! betul!!!!
Rupanya...selama ini Gua berkawan ngn pencuri...... rupanya....

Dah arrrrrrr...Gua dah malas nak buka citer2 sedih nih!!!!


Harap2 besuk....atas petunjuk Yang Maha Kuasa terhadap si Mamat yang Rembat Lappy Gua...tergerak hati untuk pulangkan......!!!!

Malam nih......hati Gua TERUBAT cikit disebalik kehadiran peminat-peminat Setia Dj Epoi heheheheheheh.....
Diaorang nih......pengintip TETAP Dj Epoi heheheh

Tq arrrrrrrr kat korang sumer ........yang menemankan Gua malam nih!!!!

-----------------------------------------------------------------

Korang tengok arrrrrrr...... muka CEKODOK yang mai Terjah rumah Gua malam nih heheheheheh........
Jangan marah aahhhhhhhhh!!!!



Baju Hitam - Adik Gua yang num 4 ( Saiful Amir /Pak Ndak ) Bikers Motor tahap GABAN!!!
Baju Merah menyala - Adik Gua yang num 5 ( Saiful Nazim / Pak Cik )
masih singgle mangle!!!!
Yang Awekss Hidung Terconget tuh!!! - Adik Ipau Gua - Noor ( a.k.a ) Mama Adil / Isteri Amir
Baju Orange kolar biru - Gibik-gibik ( Adil )
Baju Orange kolar putih - Ben 10 .....


P/S - Nasib Baik...ada Lappy yang lama......boleh juga ku buat Entry nih hehehhehe.....

22 comments:

Naz said...

member 1 opis yg rembat ker? ada suspek?

Eta LaZiM said...

mmg LAHABAU org yg REMBAT LAPPY Epoi tu... camna leh ilang? Time LUNCH ka?

Dj Epoi said...

Naz

Um......rasanya kut!!!
Nak tuduh orang luar......rasannya tak arrrrr!!!!

Nih mesti ada sikit2 connection nih....yang tau.....pergerakan Gua

amirul said...

Salam Bro,
Apa kes ni? Dlm opis sendiri buleh jadi camtu? Memang Hampeh punye mamat yg curi itu... Semoga mamat itu diberi petunjuk utk pulangkan lappy tersebut... sabau ye incik Epoi... semenjak 2 ni asyik cerita sedih je arr...

Dj Epoi said...

MamaQaypo....

Ah...ahhhhhh!!! dalam opis!!
time lunch!!!

Memang LAHABAU betul arRRR.....

Ma!!! BOMOH ADA ker heheheheh?
tolong TELIKKAN hahahaahha...

Naz said...

aku pernah kena mcm ko. bkn laptop, tp pc kat opis aku kena rembat. tensen btul pesal smua kerja ada dlm tu...

hysman said...

perghh!!!
klu gwa mmg da kasi pecah itu olang..buat kusut kpala je..
tp konfrem ke mamat tu yg curik??
klu btul,mamat tu mmg patut dibuang negeri weii bro..
lappy boleh beli baru tapi content dlm tu yg most important beb..
tak sanggup gwe..
konklusinya gunalah PC mcm gwa..
huhuuuu...

Dj Epoi said...

Naz

Tuh ar pasai.....
Otak Gua ponk dah tak larat nak pikir dah siut!!!!!
Boleh jem owh!!!! nak buat semua soft copy baru2

Dj Epoi said...

Amirul....

Tu ar pasai!!!!
Gua tak tau arrr....
Nak kena mandi Bunga nih ini Dj Epoi!! heheehhehe

Sedih beb!!!

Dj Epoi said...

HysMan

Nak kena beli PC letak kat rumah ka gak=maknya......

Problem Gua sebelum nih...Gua guna 2 lappy....

Tapi lpas nih nak kna pikir strategi baru ar.....buat back up apa yg patut!!!!

Afendy @ Ustazkodimero said...

Yg buat keje ni rasa2nya dua org...

Sorg tu badan dia biasa jew,
kulit cerah tp x putih sgt...
Pakai baju kemeje putih kotak2 hijau cerah...

Someone lg bermisai..
Not so sure,kurang jelas..


*Please dont ask how i can look them...!!

@e_da said...

alamak kesiannya bro... bro bising2 skit kat opis tu tanya2 org buat2 kecoh nak bacakan yasin suh org tu pulangkan... manatau dia cuak ke kan... cakap je nak bacakan yasin bg org tu panasss takleh duk diam... hihi.. manatau mujarab kan... sayang tu lappy...

Diamilikku said...

adoyaiiii...
yg duk tinggal dalam kete sebelum nih tak penah nak hilang..sekali dalam ruang lingkup pejabat sendiri boleh hilang....hurmmm memang tak leh nak kata apa aahhhhh...kalau dah stock panjang tgn tu....

buat je mcm ieda cakap..rasa2nya boleh mujarab kot...psiko banyak2 sikit

MariaFaizal said...

Bro,
I'm so sorry that you have to experience this.

Bomohkan jer pencuri lappey bro.Biar muntah darah!Sampai diaorg pulangkan balik pd bro.

Nak curse kat sini rasa x appropriate but geram/marah tahap gaban pada irresponsible animals like that!

SYAbAR said...

Dapat balik tu.... InsyaAllah. Tak senang buntut kawan opis kau tu nanti.

echah_syed said...

combi rasa bro baca yassin 3 mlm berturut2 pastu mohon kpd yg esa minta org tu pulangkan balik..mane tau lembut hati dia.. *cadangan jek

combi tumpang simpati.tapi mmg bikin hilang akal dibuatnyer..dugaan demi dugaan hanya ALLAH yg tau hikmah disebaliknyer.mungkin lepas ni rezeki bro akan bertambah.amin

CatlinaFly said...

hmmm hampeh punya penyangak,sabo je bro, ada hikmah tu, maybe pas ni rezeki lu bertambah2 :)

TiNiE said...

pone, mie ada sikit gegambo projek fantasia pone...nak ker??

ada hikmah di sebalik kejadian..insya-Allah...

attyfir said...

salam dj epoi..sapa le tu yg rembat..hampeh tol..

Darling Pya said...

ala syian nye dia...

x pe baca yassin byk2 adiah kan kt dia...kasi dia 'PANASSSSSSSSS'...

Baby Lyana said...

adoii siannya...
tu la, sungguh susah nak berjalan kalau ade lappie..ade ajer org nak 'pinjam' tanpa bertanya ni..pinjam teruih plak tu.. huhu

cerpelai said...

Edehh..!!
Sakitnya jiwa dan raga bila harta kena spedo..!!

Nak carik memang takkan dapat punyalah..