Sunday, June 28, 2009

Pengantin.."D " majlis MARHABAN

Salam....

Alhamdulilah.....shukur!!!!....
Gua masih lagi diberikan kekuatan hari ini..untuk meneruskan kerja2 Gua untuk hari kedua ini..

Dikala ada sesetengah kekawan yang dok releks sesambil tengok blog dipagi hari minggu ini...
Jap lagi .....Gua dah ponk nak kena teruskan tanggungjawab Gua untuk mengendalikan aktiviti2 di rumah kenduri.......adoiyaaaaaaaaaaai!!!! penat nyer!!!!.....penat semalam ponk tak abis lagi!!

Apa yg korang nengok nih adalah majlis MARHABAN yg diadakan malam semalam....
Alhamdulilah...suasana meriah sesangat kat sana...memandangkan Ramai betul tetamu2 yang hadir!!...... tak salah Gua adakot lebih kurang 200 orang untuk majlis malam tadi....

Untuk makluman Majlis Kenduri Kawin ini diadakan mengikut adat2
Orang * BOYAN*
TERUJA GILAK Gua siut!!!............memang meriah habis majlis ini.....!

Jom Layanzzzzzzz.....

Dj Epoi dikawasan KONTI sementaranya heheheheh...


Memang Sedondon Habislah Koworang Berdua nih!!!!
Macam Raja & Permaisuri...Negara TURKI hehehheheeh


Antara TETAMU yang hadir!!! Alhamdulilah ..memang ramai sangat!!

Kompang MARHABAN
Pengantin Turun Padang untuk bersama2 Tetamu yang Hadir!!! Best Siut!!!
Pelamin....menggunakan TEMA colour Biru!!!
Terima Kasih Buat Semua Yang Terlibat.......

2 comments:

ai said...

Meriahnye!!

Alaa...letih2 pon MASYUKKKKKKKKKKKK! :P

kakyong said...

lawo lah pelamin tuh.. rasa cam nak bersanding sekali lagi plak.. ahakss..

amboi DJ Epoi, hang memang betui2 buat duit nih... projek renovaton lagi, DJ majlis lagi.. murah rezeki anak2,,,..