Sunday, June 14, 2009

Dj Epoi berpindah OPERASI

Salam.......

Sejak dua menjak.......... lpas dah beranak 3 nih........
Kekadang.........dah tak terdaya nak pikul anak2 naik ke tingkat 2 rumah..hehheheeh
Tidow ponk ..main belasah jew........kejap kat atas...kejap kat Hall umah heheheheehh

Sesekai layanz TILAM KABU yang kitaworang beli kat Pasar Pagi Shah Alam........best siut!!! terasa macam dok kat kampung hehheheheh

Layanz jew lah heheheheheheh.....................




Hehehheehhehe Macam TONGKANG PECAH!!!!


P/S - Macamana ngn Anda? Sama gak.... Ka?

8 comments:

TiNiE said...

yeryer..sama jer...
kat hall depan tv mmg tpt paling bes mau landing anak banak..

CAHAYA said...

bestnya. memang sangat layan!

imanshah said...

mau naik tingkat atas sangat malas..lain kali beli umah setingkat..kuikui..pengajaran buat gua yg belum belu rumah, nanti beli rumah satu tingkat!!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

sama jaa.... janji lelap!!!!

Diamilikku said...

alah rumah setingkat pun tidow depan tv gak...kat hall..layanzzz....tapi agak panas lah sket....dj epoi takpe..kat hall pun ada aircond

@e_da said...

syokk tgk budak2 tu tido... kalau dah penat memana pun boleh bro.. janji ada tempat landing.. hehehhe

hysMan.. said...

sama bro..
gwa lagi suker tidow dpn tv (hall) dr bilik..
hangen masok trus..
bilik gwa sempit..
nmpok juga antooo minum air kosong kat dapo..
hehehehee..

besh siut nengok robocop,spongebob n ben10 terlena..perghhh..
gwa nak tidow laa...
adioss...huhu..

Baby Lyana said...

hehehe...masih tidak ajar Lyana utk tido depan tv kat hall..masa kecik2 dia nak la tido..sekang, kalau nak tido, dalam bilik atas katil ajer...huhuuh

hubby ajer suka tgk tv sampai terlelap depan tv..hahh