Friday, June 26, 2009

Ole - Ole Dari Makkah...

Salam............

Ayah & Ibu Gua dah ponk ......selamat sampai kat Malaysia...
Tapi Entry2nya banyak Gua tertinggal weih!!!
Dua tiga orang nih ashik dok TAROOOOOK Gua..jer..katanya mana....
ENTRY -
Bling....... - Bling.........
heheheeheheh...paham2 sendirik jer lah weih!!!!!

Selepasa jer selamat melabuhkan diri di rumah Kakak Gua ( Kak SYAbAR )...Ayah & Mama Gua terus perosek!!! barang 2 dari BAG Guni nya.. hehehhehe

Jom LAyan.......Menda aper yg diaorang exited sangat nih ?


Kak SYAbAR orang yang terawal menyambut Ayah & IBu GUa........maka apalagi terjadilah citer2 AIR MATA hehehhehe.....


Antara Barang2 yang dibawa Pulang dari mengerjakan Umrah....Banyak Kan?

Kat bawah Ayahnda Gua.....yang masih aktif ngn Laser Camera nyer.......orang nilah mengajar Gua untuk berkarya sebenarnya......waktu dolu-dolu......Ayah Gua adalah salah seorang Jurukamera Bebas.......yang kerap Hasil2 Kerja nya........terpampang dalam Surat khabar......Woh!!!!!!!!

Hah!!!! nak tau.... nih ar...OLE -OLE yang......yang diaorang exited tuh!!!
Cuba korang teka ? Mana tangan Bini Gua hehehehehehe....
Buat semua adik & kakak Ipaw...sukerrrr ar koworang semua........heheheeeh
Gua ader gak....tapi RAHSIA.....Gua & IBU Gua jer yg tau.....aper yg Gua dapat hehheeheh
Special Beb!!!!

Ayahnda yang Keletihan.........Duduk pon boleh tertidow!!!

Si Adil yang dok Tayang Perut!!!...ishh!!!!

Hah!!! elok sangat lah tuh!! dapat sejadah......

Abg Surgent & Anak Buahnya.....hehhehehehe....
Tahun depan boleh kut ON balik.....
Mana tau KEMBAR!!
Kan...? Kan...?

Jom Gi Solat dulu Jom!!!
Jumaat Weih!!!!!


TERIMA KASIH BUAT AYAH & MAMA....

5 comments:

@e_da said...

alhamdulillah selamat memnunaikan ibadah umrah... amboi pakcik dan makcik ni pandai bershopping ... byk beg haaa.... bertuah anak cucunya... hehehe

Fly said...

syukur Alhamdulilah selamat pulang kepada parent lu bro. Mesti seronok dapat hadiah sumbangan dari mereka kan. berseri je wajah orang yang baru pulang dari tanah suci kan..

boboiz said...

tak lupa ye oleh2 utk keluarga kat malaysia nie..ye lah, bukannye selalu gi sana kan...buatlah kenangan dari mekah..utk boboiz ayak tak kirim ke?huhu..gurau jek...

IEYNA said...

alhamdulillah..slmt pergi slmt pulang :)

abg DJ xdpt cincin ke...hehhehe

Abd Razak b. Hj.Jusoh said...

NI Pak Njang Razak dari Kedah.. Adek Wa Chah Telok Kechai .. La ni dok follow blog Epol .. kirim salam dengan ayah dan mak.. Depa dah balik Ke Kulim ke belum.. Balik tengok Tok di Batu Lima ...k .. blog Pak Njang ..razakjusoh.blogspot.com..baru mula dok belajar..