Sunday, June 28, 2009

Patin 5kg

Pak Cik Nazim ( Kiri Sekali ) & The Gangs

Salam...
Balik jew ..dari function rumah kenduri semalam.........
Walaweiiiiiiii........terkejut beruk gak Gua...bila tengok Pak Cik Nazim ( Adik Bujang Bongsu Gua ) & The Gangs ...dok possing2 ngn Ikan Patin Gajah nih!!!!!!!!..

Diaorang baru jew balik dari gi mancing ikan kat Sungai Kelang kat rumah Gua....
Bila Gua nengok ikan yang besau camginih.....adoiyaiiiii......geli Gua siut!!
Kalau ikan besau lain takder mender......tapi kalau ikan Patin & Ikan Thong San....memang Gua kurang minat weih!!!!!!!! tapi kalau layan mancing......kalau dapat ikan nih!!!!!!best gilak layan.....siut!!!! mau 10 - 25 minit sebelum berjaya dinaikkan.....
Ikan Patin nih memang Ganas sikit bila dah terkena Joran.......best layan!!!
Rekod Gua untuk mancing ikan nih...sebelum ini....3kg...

Berat ikan nih ...ader kot lebih kurang 5 - 6 kilogram.....berat siut!!!
Dah sama berat ngn gibik2 BEN10 siut!!! heheheehehhe

Sempat gak arrrrr Gua tumpang possing ngn ikan yang diaorang pancing heheheheh.....
Nak nengok gambaw2 Gua macing.....nanti Gua buatkan Entry lain.....


Geli Gua siut!!!!!!!!!
Jangan Cakap nak makan ....
Nak pegang ponk nak termuntah hehehehe.....
Ikan Sg Kelang lagi weih!!! entah menatang aper yg dimakannya heheheheeh

18 comments:

joegrimjow said...

besonye ikan
waahaaa

Afendy @ Ustazkodimero said...

Geli2 pun smpt dia posing g..hihih

Sulela said...

Fuiiyyyooooo...besarnya ikan patin! Sedap woooo kalau masak sambal tumis...hehehe

aZZiela said...

wakkk wakkk....
besorrnyer....

masak lomak tempoyakk sodapp tuh..

(pssttt... tapi kita tak makan ikan sunagai leer...huks huks...)

SYAbAR said...

sapo yg dapat masak tempoyak ikan besor tu nooooo

boboiz said...

wah..besar ikan tu...
lama tak gi mancing lah....mancing dalam video game je sekarang nie...huhu

Dj Epoi said...

Joe - Besau lahabau hehehhehe

Dj Epoi said...

Ustaz

Possing HARUS beb!!!
Baru menunjukkkan KETEGARAN sebagai Blogger heheheh

Dj Epoi said...

Sulela

Walaweiiiii makan gak ker?

Dj Epoi said...

aZZila

Cis!!! cakap macam jew dia makan....heheheheheheh...

Gua sendirik ponk kurang ngn ikan air tawar nih

TuN TeJa said...

Walaweiiiii....besaunya ikan...ingatkan kat pahang je ada ikan patin..kat sungai kelang pun ada ya...

kakyong said...

apa dibuat dgn ikan tu? Jual ker?

Dj Epoi said...

Syabar

Gua kasik kat kat kawan Pak Cik Nazim.....

Kalau bg kat Suked masak.....tahun depan ponk belum tentu boleh makan hhheheheheh

Dj Epoi said...

Boboi

Walaweiiiiiii.....Lu advance sampai ker main game pon guna yg Elektronik gak hehehehhee

Dj Epoi said...

Kak Yong...

Tak aih!!!
kasik orang jew Kak....
Tak kuasa bini Gua nak masak hehehe

Dj Epoi said...

Tun Teja


Aper kou Lu ingat kat Pahang jer ker ada ikan nih........hahahaaaaaa

cerpelai said...

*Menjawab pertanyaan Tun Teja;

Kat Sungai Kelang lagi besar patinnya sis..!! Jenuh nak mendaratkannya..

Mancing kat Lubuk Cacing jom bro.. Pekena Toman 4 kilo pulak..!! Terberak nak menaikkan ikan tu nanti.. Cakap masjid punyalah..

TuN TeJa said...

Hahaha..
Sambil terjun ke dlm sg kelang...glupp!!glupp!!
Aku bab ikan2 ni tuli kit...ya lah aku tak makan ikan daaaa...