Monday, June 8, 2009

Balik Kampung 09

Salam.......

Walauponk hanya sempat berehat seketika kat kampung Gua......
Bontot ponk tak sempat nak panas he.he.he.he.he
Tapi......hati Gua tetap puas bila dapat lihat Negeri Kelahiran Gua....iaitu
KEDAH DARULAMAN
Sejuk anak mata Gua.... dapat lihat permandangan Sawah & Ladang yang terbentang luas.......aduhaaaaaaaaaii.........indahnya Bumi Ciptaan Tuhan
Hajat Isteri Gua yang rindukan Mak & Abahnya juga dah Gua Tunaikan.....

Cuaca kat Aloq Setaq ketika ini.......panas walaweiiiiiiiiiiii!!!!
Anak2 Gua hanya tinggal Underware dan Pampers jer...hehhehe nasib baik Gua ponk tak begitu juga hehheheheh

Musim memindahkan Benih-Benih Padi


Rumah Ayah & Ibu Suked8787



Ben10 & Ayah


Antara satu-satunya Highway yang menghubungi Jalan Besar ke Kampung Gua
Hanya Sebiji kenderaan sahaja yang dapat digunakan pada satu-satu masa......
Anggaran lebih kurang 2kilo untuk sampai menggunakan jalan ini..

Suked , Ben 10 & Ibu Mertua Gua.........

Heheheeheheheh.....Ben 10

Sponge Bob & Sawah Padi
Geng Bas Sekolah !!!!
Ben 10 & Mamanya



Sawah Yang Luas Terbentang


Nenek Suked8787

17 comments:

Naz said...

Wallaweii..... bro, kg hang lg cun la... ni yg aku x pueh hati ni. ada sawah bendang lg tu.... nice view, nice pics....

SYAbAR said...

Gambar nenek suked8787 tu mengingatkan aku pada tok suatu ketika dulu..... walau penat, setiap kali balik dr bendang, tetap senyum

SYAbAR said...

Ben10 semakin besar semakin muka Suked8787 sebiji.... ni baru anak mama

Baby Lyana said...

hmm...teringat kg plak..waluapun baru jer balik 3 minggu lepas..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Kat mana kampung tu?

Fly said...

gambar nenek suked tu aku rasa secara peribadi, penuh dengan emosi,nostalgia, klasik dan sememangnya amat2 mengujakn hatiku ini bro,

bro ben10 dah berpunya ke? kalau belum gua nak isi borang hehehe. kg lu sungguh mendamaikan

echah_syed said...

adik ipar combi pun org sana gak.kg ape tu arr mcm sama jer jln sempit tu.. :)

kalo combi yg drive keta dah tentu masuk bendang time berselisih hehe.. :p

IeDa said...

Nk tya soklan yg sama cam MamaQaypo..Kat ner kampong tu??? kot2 la kat ngan kampong PIL kita...

Ivy Metaga said...

oh org kedah rupanya, sy pernah p kedah dj epoi hehehe..

wah wah ayu sungguh ben10 dgn bunga di telinga hehehe

joegrimjow said...

comey baby tuu
haha
yg ade bunga kat te[i
hehe

Diamilikku said...

kak min : ye ker ben 10 muka suked..su tgk muka ejibik bri DJ kita jer...hehehehehehhe...syamil yang sejibik suked...anak mama betul2 tuh...

bro : cantiknya kampung...bestnya...ish ish ish..awatlah chek takdak kampung gitu naaa

TiNiE said...

peh..cecantik la gambaq² tu sumer..
terror gak pone jadi photographer ek...apa gik, up dslr laaa...

| eus | said...

beesss nyer kg tu!!! rindu kg ku jgak!!! uwaaaa... nk blk!!!!

sabrosa said...

Ben 10 muka mama dia sebijik..setuju!!

Noor Syafiqa Salim said...

nice village. dh lame teringin nk p kg mcm ni.waaaaaaaaaaaa

@cu SaYaNg said...

uwaaaaaaaaaaaaa...
rindu nya kampung...!!!!
nak balik jugak...nak balik jugak..

Jocko said...

cantiknya pemandangan SAWAH