Friday, June 26, 2009

Promosi MAXPRO rakan Blogger

Salam......
Kebetulan waktu dok balas komen kekawan semua.....selepas dah lama tak berblogging......ternampak plak ENTRY yang bagus nih!!!!
Sebenarnya....Gua sendirik ponk dah amalkan Ubat kat bawah nih untuk anak2 Gua....
Cuma Ubat yang kat bawah nih ..Gua rasa lain cikit arrrrrrrr.....walauponk rasanya ada persamaan ngn Ubat yang Gua gunakan sekarang...

Aper KELAINAN nyer?

Gua : MURAH dari Ubat yang Gua gunakan sebelum ini.....
Jom Layanzzzzzzzzzz........

ENTRY BLOG rakan Blog Dj Epoi

BICARA HATI nak tahu detail klik kat sini...

******

MAXPRO..
-homeopathic IQ,EQ & SQ BOOSTER serta GABUNGAN PERUBATAN ISLAM
Formulasi : Dr (H) Zaini Ramli MD.Hom (MAhM / USU)

harini aku ak mengucapkan rasa kesyukuran atas feedback yg baru saje ku dapat tadi...

untuk pengetahuan blogger, aku adalah antara pengedar, serta pengamal MAXPRO ni...
asalnya..aku makan sendiri coz aku ni ada masalah migrain dan senggugut...
atas cadangan seorang sahabat merangkap kenalan rapat doktor Zaini, doc yg ku sebut td.. die mencadangkan aku mencuba...

setelah kira2 sebulan aku amalkan...
dengan kuasa Allah.. penawar ini berhasil dan menampakkan hikmahnya...
alhamdulillah..aku dan makin kurang sakit2 yg disebutkan td...

dan..

selepas tu..aku diberi kepercayaan memasarkan produk ni kepada sape2 sahaja...
sasaran produk ni adalah pd :

* ibu hamil (coz..since baby kite kena bg makanan bhasiat..am i rite)
* pelajar tadika (sebab..waktu kanak2 mcm ni, IQ mereka lebih mudah kite nak bentuk...)
* pelajar sekolah menengah dan rendah ( biasala.. makin tinggi makin sukar belaja..mesti otak kita perlu dibaja...)
* pelajar kolej, U ( kekadang tekanan lain menyebabkan kite perlukan makanan tambahan ni..aku sndiri makan..)
* pelajar tahfiz (kan perlu banyak hafal..so...pembajaan amat penting)
* ahli profesional (tekanan kerja..masalah2 menyebabkan otak kita dan emosi bertindak lemah...)

aku xmau la citer panjang..coz produk nye sama aje dgn yang supliment homeopati yg lain..

bezanya :
ada gabungan perubatan islam..iaitu dibacakan doa ruqyah...(gangguan)
sebab..secara logiknya manusia bukan sahaja mengalami masalah iq,eq,sq malahan terdapat segenlintir yang mengalami masalah yg hanya dpt diselesaikan dgn teknik perubatan islam..(pepaham la)

then..
harga murah...
RM 15 untuk 300 biji...

td petang aku ke rumah seseorang pelanggan di parit jawa...
die call aku..nak amik 3 botol..
alhamdulillah..
syukur2 ya Allah...
masa ke rumah berkenaan..
aku berkenalan dengan seisi rumah dan bertanya feedback..

1- anak die yang tadika tu gemar menangis dan tidak suka buat kerja sekolah.. alhamdulillah...setelah mencuba 1 botol MAXPRO..kesannya dpt dilihat...

2- anak lelaki die..sekola rendah.. mengalami masalah 'slow' dalam bertindak.. mungkin akibat terasa 'down' tika p public.. dan pelajarannya kini semakin meningkat.. dan menunjukkan prestasi yang lebih baik ketika pekse setengah tahun haritu...

3- anak perempuan sulung nya agak baik dalam pelajaran..dan MAXPRO diamalkan kerana mahu ingatannya lebih kuat...

aku xsudah ucap syukur...syukur ya Allah..syukur....

itulah yg ingin ku ceritakan....

kalau ada yg nak try...untuk anak2 atau sendiri...
u all boleh call n order...
aku xkan segan2 nak post pd korang...

ayu - 019-3731240
YM id : ayz_whiteroses

semua insan mempunyai minda yang sama rata kecuali yang dianugerahkan oleh tuhan dan mempunyai IQ yang tinggi semenjak di lahirkan. Kita sering terlupa untuk " membaja " otak kita yang kepenatan, sednagkan kita sering membeli baju yang cantik dan mahal untuk menghiasi tubuh kita. kehidupan yang sihat dan sempurna bermula dari minda yang sihat dan cerdas. Hargailah peluang keemasan ini demi mengekalkan kesejahteraan hidup dan nikmatilah keajaibannya..


DJ EPOI suka ngn ayat ini....
p/s :

kita berusaha..selebihnya..berdoa pd Allah..

1 comment:

Ibu Ayra said...

dj epoi, sila ambil award2 di blog ibu ayra... untuk anda jugak...