Saturday, June 6, 2009

Buat Tatapan Anak & Cucu Hjh Bedah



Salam
.....

Buat Semua Keluarga & Semua Teman2...
Kembalinya Gua.... kat Kampung Halaman Gua.. di Aloq Setaq...
Selain dari membawa Suked & Anak2 ke Kampung halaman
( Mak & Bapak Mertua Gua )
...adalah untuk melihat Tok Bedah
( Ibunda kepada Ayah Gua ) yang sedang keeuzuran...

Buat Seluruh ahli Keluarga.....
Mari kita semua dan panjatkan Doa pada yang Maha Esa moga diberikan kesihatan yang baik Buat Tok Bedah.....

Gua kesini juga mewakili seluruh Kakak, Abang & Adik2 Gua di KL .......
dan juga mewakili AYAH & BONDA Gua yang masih Di Tanah Suci Mekah dalam menunaikan Umrah.....

Buat Semua Keluarga...kalau ada masa...... balik lah....... ke kampung..........
Ni jer.... satu2 nya... Nenek kita.... yang masih ada......
Tiada Yang Tua...Manakan Ada Yang Muda.....
Jasa dan pengorbanan Tok Bedah ....hanya Tuhan saja yang tahu!!!

Cuba semua renung-renung kembali......
Apa yang Tok Bedah pernah lakukan buat semua..... dikala tulang 4 kerat beliau masih lagi KUAT!!!............
Tidak terkira Bibit2 kasih Sayang yang Tok curahkan pada kita semua kan?

Gua tak nak cakap menda lagi..........
Satu jew permintaan dari Gua....
Allah itu maha kaya.........!!!!
Sayangilah mereka!!!!

Kita Juga akan begini satu masa nanti......

Buat Tatapan Seluruh Keluarga

Ketika ini .....Nana & Mak Ngah tgh siap2kan Tok Bedah....kejap lagi Gua akan bawa Tok Bedah ke Hospital Putra Medical Centre

Salam Kesedihan....Dj Epoi

Buat Suked.....dikala Sue baca Entry ini.....terima kasih banyak2 kerana memahami situasi Abg ketika ini.......maafkan Abg kiranya...Percutian ini begini........
Inshaallah ada masa lagi kita Bercuti yang Betul2 Cuti k.......

12 comments:

Baby Lyana said...

Salam... ku doakan agar semuanya dipermudahkan dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangan buat Tok Bedah... semoga semuanya berjalan dengan lancar..

ehem..gambaq pun tak dan dah nak pusing no..

SYAbAR said...

Salam Nuar,

Kak sedih sgt tengok keadaan tok skrg. Tp nak buat cemana, ni pun kak baru ja balik dr kenduri kahwin Tuan Tarmizi. Kak sejak sptg smlm sampai pg ni sibuk dgn dadih. Abg Chaq pula sbg urusetia majlis sibuk menguruskan majlis ni sejak 3 hari lepas....

Hari ni & esok, EKMAL ada seminar. Penat tak lega lg, nak keluar pulak satgi pi jemput dia balik. Celah tu kena hantar HAKIM pi stadium Cheras, persediaan pemilihan taekwondo utk SUKMA.

Harap Makngah faham. Kak tetap akan balik juga dlm masa terdekat ni.... sbb rindu sgt kak tok.

Sampaikan salam kak kat tok.

Diamilikku said...

suked kan isteri yang baik dan setia...for sure memahami...terharu tgk kasih sayang yg bro tunjukkan...saya tak pernah merasa ada nenek/tok...tak pernah berpeluang melalui keadaan begini...
besar2 dengan arwah mama n abah je..tak pernah rasa kasih sayang tok..hanya ada tokwan sahaja sorang sebelah arwah mama..tu pun dah kembali ke rahmatullah..

doa kami sekeluarga semoga tok bedah akan kembali sihat..aminn

ai said...

Aku doakan yg terbaik utk Tok Bedah kau...

~tringat pada arwah nenek aku :(

echah_syed said...

puas combi dok belek rupanyer pic ni tak rotate..adehh :)

semuga semua dipermudahkan oleh yg esa.amin

Naz said...

sayu hati aku tengok keadaan nenek Bedah. tak de apa yg aku boleh buat, selain mendoakan kesejahteraan dia. dah berapa umur dia bro??

Dj Epoi said...

Salam ...

Terima Kasih semua....

Naz Tok Bedah berusia 82 Tahun...
Gua baru jew sampai dari Kedah...jem gilak2 siut!!! kat highway

Naz said...

nenda aku juga nama Bedah. umur 84.
ok bro, rehat dulu. mesti ko letih giler...

MariaFaizal said...

Bro,
Alhamdulillah bro & family dah selamat sampai KL/home.

Semoga Allah menjaga kesihatan Tok bro dgn baik.Sentiasa sejahtera & selesa.Ameen...

Deeply touched by kasih sayang bro & adik-beradik pada Tok.

@cu SaYaNg said...

don wori la bro
kak suked sure faham nye

Semoga Allah kurniakan kesihatan yg baik utk Tok Bedah & di lanjutkan usia nye..Amin...


p/s::bro,lain kali buat le u-turn gmbr tu..dh nk kena cari koyok tampal kat leher nie...letih dok teleng... :-D

Baby Lyana said...

sebenarnya..nenek saya pun umur 82 tahun..nama Hajah Bedah gak..tapi dia masih sihat dan boleh berjalan.. kita doakan semoga Hajah Bedah diperolehkan kesihatan yang berpanjangan..

Naz said...

Baby Lyana...
sama gak ker? :)