Saturday, June 6, 2009

Dj Epoi D Aloq Setaq

Salam ......!!!

Diketika ini Gua dah ponk sampai kat Aloq Setaq Kedah.....untuk menunaikan 2-3 PERKARA yang penting bagi Gua dan Seluruh keluarga Gua.....

Bagi Blogger2 Aloq Setaq.......Gua tgh menguruskan TOK ....Gua untuk ke Hospital!!!
Inshaallah....Klau ada masa Gua REDAH korang k......tapi Gua tak berani JANJI.....k

Num Gua 013 - 207 8787
Ketika ini....Gua akan berangkat ke PMC ( Putra Medical Centre )


P/S - Diamillikku...yap Gua kat Aloq Setaq.......& Cik Riben Hadiah ole2 hari tuh ponk ada kat Gua ketika ini......kita Tengok saper yang nak terjah sapa.....

P/S - Buat kawan2 yang ada nak kirim apa2 yang kat Kedah nih.....boleh rogger Gua k......mana tau kut2 ada yang dok tgh mengidam apa2 dari Kedah nih!!!! Gua akan ke Pekan Rabu besuk hari......

Buat rakan yang sudi meninggalkan komen...terima kasih banyak2......inshaallah Gua akan TERJAH blog korang semua....pada rakan2 baru yang baru jejak blog Gua...selamat datang....Gua akan link blog korang semua..k

Salam Sayang ....
Salam Manis....
Dj Epoi
SELAMAT BERCUTI

3 comments:

Eta LaZiM said...

Welcome to Kedah Darul Aman!! We hope u enjoy journey here....

Dj Epoi said...

Tq Ma......senang2 call Gua arrrrrrr

P/S Teringin Gua nak makan Laksa Telok Kechai..hehehhehehe

Dj Epoi said...

Tq Ma......senang2 call Gua arrrrrrr

P/S Teringin Gua nak makan Laksa Telok Kechai..hehehhehehe