Tuesday, June 30, 2009

Selamat Hari Lahir Adib

Salam,,,,,,

Gua betui2 tak puas hati dengan diri Gua sendiri...weih!!!!!!!
Gua betul2 terlupa sunggoooh ngn Birthday anak buah Gua yg sorang nih!!!

Adib....anak ke 3 Abg Gua ...Saiful Nizar dan Kak Azrina....
Maaf bebanyak ...pasal ....Gua lupaa sunggoh....!!!!

Selamat hari Lahir Adib....
Gua doakan agar Adib menjadik anak yg Soleh , baik dan segala2nya lah TERBAIK!!!
Adib nih....memang pendiam cikit...macam Ayahnya.....hehehehh...suka buat kerja sorang-sorang hehehhehehehehehehehhehe............
Jangan jadik macam Ayah Ann arrrr...... yang kuat Pelupa nih hehehehehheheh

Gambaw nih....waktu Abg Nizar ,Pak Cik Nazim & Adib waktu balik menziarah TOK BEDAH di Kedah....tempohari......
Balik naik keretapi siut!!!!
Gua sendirik ponk dah makan tahun tak naik keretapi.......bila lah...gamaknya...nak naik lagi ?

Jom Layanzzzzzzzzzzzzzzz.....
Adib....yang CUTE...
Hehehehehehe...jangan marah arrrrrr......Tuan Tanah !!! heheheheh




Sesaja Gua sulam gambaw Tok Gua......Tok Bedah & Pak Cik Nazim...tempohhari....
Buat semua tahniah lah.....korang semua dah buat yg terbaik untuk Keluarga

Abg Nizar disamping anak nya Si Adib!!!

P/S - Kena buat gak sesuatu kat ADIB nih....kalau tak !! tak Adil weih!!!
Tak ponk bagi lah Hadiah aper yg patut!!!
Tak gitu Mak Cak Min?
Pak Ndak Amir?
PakCik Nazim?
Pak Su Naim?
Mak Su?
&
Ayah Wan & Tok Umi?

2 comments:

azrina said...

Salam utk semua AHLI keluarga. Pesanan dr IBU Adib; JGN bagi hadiah. Doakan kesejahteraan dan keselamatan sudah memadai. Lagipun abg & kakak pun tidak ada celebration. Baru adil. TERIMA KASIH atas ingatan. Ingat ADIB, Ingat S.NIZAR...

miela77 said...

aje tak patut tull....cian Adib... minta Cik An hadiah besau...