Friday, January 1, 2010

2010 - GUA BERHENTI KERJA

Webfetti.com



Selamat Tahun Baru buat semua pengunjung
EPOI8787

Terima kasih yang membantu & menyokong Gua selama ini

2009 - Mematangkan Gua
2010 - Gua Datangggggggggggggggggggggg
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!


Satu Kejutan.....! yang Gua sendiri tak pernah pikirkan dalam dunia ini...
Adakah keputusan Gua ini......BETUL?

Demi..... Anak! & Keluarga!



Afiq! Ayah takkan biarkan....jantungmu terus berlubang nak!

2010 ......Gua sahut cabaranmu....

Jatuh.... Rebah!.....harus Pantas! .....Gua Bangun....!
Untung ....Rugi.!......Harus Gua Terima Hakikatnya....!

Ya Allah Ya Tuhanku......
Aku MAHU MENGUBAH ....HALA TUJUKU....
DEMI KEBAIKKANMU
KAU PERMUDAHKANLAH....
JALAN HAMBAMU INI
......AMIN.

Dengan Lafaz
Bismillahhirahmanirahimmmmmmmm......

Gua berjanji.....akan lakukan yang terbaik ...dalam semua peluang yang diberikan
Secara rasminya tahun baru ini...2010...Gua tinggalkan...kehidupan sebagai seorang yang mempunyai MAJIKAN.......

GUA BERHENTI KERJA

Gua terbang BEBAS......mencari haluan di Dunia yang Luassssss.....
Gua tinggalkan keegoan....sebagai seorang yg mempunyai jawatan....
Gua tinggalkan Gaji ......yang Gua rasa ianya..........dah memadai untuk kami 5 Beranak
Terima Kasih ....diatas .....16 tahun peluang yang diberikan Syarikat " S "
Gua bertuah mempunyai Majikan seperti "S"

Gua tahu.....ramai yang tak setuju ngn keputusan Gua.....
Buat semua Bos! Bos Gua!...........maafkan Gua ....
Gua tak boleh nak tunaikan permintaan anda semua..

Walauponk lebih daripada 5 - "PIC" yang ingin memujuk Gua.....
Lupakanlah niat suci anda semua.....

Gua pohon agar semua ...RESPEK ...ngn Keputusan yang telah Gua lakukan
Gua pohon agar semua merestui dan mendoakan kejayaan Gua di luar sana
Hanya Tuhan yang dapat membalas pengorbanan yang telah
korang!....korang...! Koranggggg!!! lakukan untuk Gua

Inzinkan Gua...!
Restui Gua...!
Gua ingin mencari jalan Gua sendiri......


Buat Semua Ahli Keluarga.....usah bimbangkan Gua...
Gua ....dah lebih daripada 1000000000 kali pikirkan semua ini.
Doakan kejayaan untuk Gua k....

Salam Sayang....
Salam....Manis...........
Dj Epoi

Takkanku... menoleh kebelakang lagi....



21 comments:

Zarpeno said...

ui...2010 sudah jadi TOKEY TOKEY!!

semoga dimurahkan rezeki dan panjang umoq..semoga dikurniakan kejayaan beterusan


p/s : msa bwk keta jgn lupa tgk blakang na...hehe

RESPEK!

Naz said...

cayalah bro... aku sokong keputusan ko tu. aku doakan ko akan dilimpahi dgn rezeki yg melimpah ruah selepas ni. inilah ciri2 usahawan yg bagus. berani dan sanggup menghadapi risiko... Selamat Tahun Baru 2010!!

azieazah said...

EPOI... Kak Azie harap ko akan lebih cemerlang di tahun baru... Kak Azie tahu kau seorang yang berkeyakinan tinggi.. Teruskan BRO... and ALL the BEST...!

Moga AFIQ akan sembuh dan membesar sekuat dan segagah PAPAnya.. Aminnnn!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bro...salam tahun baru
Zana doakan yg terbaik untuk keputusan yang bro ambil..insya allah...ALLAH sentiasa pandu umatnyer untuk kebaikan.....

amin

gud luck bro

SYAbAR said...

adikku akan BERJAYA dan terus CEMERLANG memartabatkan SAIFUL WARISAN KREATIF dan keluarga 787

Jangan Pandang Belakang..... Terus Mara Ke Hadapan. Pesanku jangan hanya mendongak ke langit, lihatlah ke bawah kerana di situ tersimpan khazanah ilmu.

Kita tidak kalah jika kita jatuh tetapi kita kalah jika kita tidak bangun semula.....

puspa said...

semoge taun 2010 akan memberikan dj epoi berjuta-juta makna yang tersirat dan tersurat...
cewaaahh...

semoge ben10 cepat semboh...
aminnnn...

*SiRibenMerah said...

salam Bro..

setiap langkah pasti ada hasilnya..
Bro da jumpa jalan yg sesuai utk melangkah ke depan.. teruskan lah.. insyaAllah, kejayaan dan restu adalah ganjarannya..

p/s: ada keje kosong, hulur2 la borang kat sini.. hehehehehe...

Sulela said...

Ada hikmahnya tu... Respek dengan keputusan kau...all the best...

Moga Afiq cepat sembuh...amin...

fuadnis said...

salam tahun baru 2010 bro..

teruskan apa yg tersurat dan tersirat di hati bro..kerana kata hati itu selalunya benar.......

Baby Lyana said...

Salam tahun baru Bro

Insya-Allah..niat baik mu akan diperkenankan..... cuma kita kena lebih berusaha dan sentiasa berdoa kan?

Eta LaZiM said...

MaMaQayPo & DJ Rosli BANGGA & SALUTE ngan BRO EPOI......

Semoga TERUS SUSKES ya TOWKEY!!!!


SYABAS!!!!!!!

Unknown said...

comelnya afiq...hee..

btw, happy new year :)

Ivy Metaga said...

happy new year to u dj rosli and family..

moga akan terus sukses di luar sana, mst nak menceburi bidang bisnes ni kan, all the besttt k....

iEtaFAkyR@ said...

epi new year bro. semoga apa yg dirancang dan direncanakan Allah akan sentiasa memberi kebaikan utk DJ...dan adik afiq akan dpt lebih perhatian, cepat sembuh dan bleh nikmati idup mcm kekanak yg lain. yg penting bro kena tabah, sabar dan iring dgn doa. insya allah sume berjalan lancar. AMIN.

Idalara said...

salam djepoi..
kak ida menyokong kuat tindakan berani djepoi..
demi bby afiq yg buat kak ida nk menangis tu..insyaallah ada rezeki melimpah ruah yg Allah sediakan untuk djepoi sekeluarga..
tabah..berani..cekal..jadi bos yg berjaya..

Go,Go,Go....yes u can do...!!!

abu muaz said...

Salam tuan.

Anonymous said...

salam...ni....sohai surveyor...karim...nak agi apa2 komen pasai kerja makan gaji.....tak paa..laaa skg hang dah bnyk free,,,tak terikat dgn majikan lagi....nak buat apa pun org tak kacau,,,tauke sendiri maa....apa 2 pun mudahan 1 ari nanti syarikat ^S^...akan minta tolong hang dpt kan project,,,,,apa2pun...% mau kira,,,,, tujukkan kebolehan yg. hang ada kat syarikat ^S^...lagi 1 ada survey pun item....dill dgn aku...k,,,from abd karim

Anonymous said...

salam bro, apapun orang kat luar sana nak komen yg lebih tahu hanya kita brdua jer..pahit manis kita brsma gua takkn lupakn ia akan menjadi satu kenangan yg trindah buat gua seumur hidup..gua sokong ngan lu punya ayat' jgn pandang belakang' tak semestinya kita tak leh brjaya pass ni. tuhan itu maha adil, pemurah dan penyayang pada hambanya..jom kita buktikan yg melayu boleh.!!. bak kata pepatah takkan melayu hilang di dunia. maruah kita, kita sh yg brhak mempertahankn..bukan kita tak boleh brkerja tapi bila smpi masa kita di perguna2kn,jgn kita biarkn.betul tak bro.? jgn ingat MELAYU mudah lupa.boleh di permain2kn. gua akan seniasa doakn agar lu murah rezeki dan sihat sekeluarga slalu.nak citer pjg lebar pun tk guna gak..target gua gua nak tunjuk kt dia org yg gua boleh brjaya gak tanpa dia org.tuhan akan sentiasa brada disisi org2 yg di tindas..dan doa mereka mudah di makbulkn . insyallah..apa2 hal ader partime call gua.. mie rwg..salam

Dj Epoi said...

Heheheh...amboih hang Mie.....
Macam Karam Sing Walia arrrrrrrrr hehehehehhehe...

Anyway tq so much sahabat!

Ya....Takkan Melatu Hilang Di Dunia...

Nih! Bukan FELEM - JANGAN PANDANG BELAKANG OK!! heheheh

Anonymous said...

bagus gua caya sama kau..hidup mau berani..orang melayu mesti mau berani keluar cari jalan sendiri.

hehhehe ada project kasi aku design ok

peace no war :-)

acong

Anonymous said...

salam bro, esok lu last day gua ak sabar nak tengok muka2 org yang belagak pandai.. hahaha... betl tak bro. kita jumpa kat site.