Sunday, January 31, 2010

Catering - LGG Consruction Sdn Bhd

Salam......

Alhamdulilah.......link2 dan rakan2 Gua dah mula menunjukkan kepercayaan kepada Gua...alhamdulilah...

Minggu lepas......kawan Gua yang berbangsa Cina dari sebuah syarikat kontraktor telah memberi peluang kepada EPOI8787 CATERING untuk jamuan makan pembukaan tapak projek baru....

Walaupon kuantiti nya kecil .....hanya untuk 25 pax jer.....Gua ON kan juga beb!
Harapan kawan2 takkan Gua kecewakan beb!

Menu kali ini...

Mee Hoon Goreng Udang Singapore
Kari Ayam
Sayur Campur
Sate Ayam
Jelatah
Minuman

Alhamdulilah...rakan2 Cina Gua berpuas hati diatas servis kitaworang......Raya Cina nih ada projek lagi katanya huhuuuuuuuuuuuuuu.....

Kecik - kecik..... lama-lama jadi bukit ya dak.......?


Seperti biasa BEST PREN Gua...saper lagi kalau bukan Bro Rampage yang membantu Gua.
Untuk Makluman......semua masakan2 ini.......kitaworang masak sendiri wow..
Nat tau saper Chef nya..? tentulah....eheeemmmmmm...ehemmmmmmmm Isteri Tersayang Bro Rampage iaitu LIZA

Tq Liza.

Nak tengok......Function untuk 100 pax tungggggggguuuuuuuuuu
Ada BBQ kambing Beb! huhuuuuuuuuu

Saper2 yang nak try masakan kitaworang.....jangan malu2 eik?
Dont worry!..........KEPUASAN ANDA adalah KEJAYAAN KAMI




Ini adalah tapak Projek Baru di Kota Damansara.....yang akan Full Swing selepas raya Cina ini....
Congratulation to LGG Constuction Sdn Bhd




Bro Rampage yang Walaweiiiiiiii heheehheh...
Tq Joe!

Kecik ...ker..?
Besau.....ker..?

Kita worang tak pilih beb!!
Janji REZKI YG HALAL!

3 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Caya r bro!!!
lu owang mmg superb!AJ jadikan lu owang "mentor" bersame lorrr...lalalalalala
Tunjuk Ajarku SIFU !!!!

CAHAYA said...

tahniah! lauk pun nampak sedap. mula dari kecil. InsyaAllah sampai besar.

Diamilikku said...

hai...org yang masak pun duk sekali makna...hahahahhaha...gurau jer bro...okaylah tu..dari kecik akan berubah menjadi besar...kita kena mula dari bawah bro....all the best