Friday, January 15, 2010

Casa Epoian ( HANIDA ) Kg Melayu Subang

Salam

Adik Hanida....., kat sini Gua ada tunjukkan Material & Actual Design kabinet untuk rumah adik...
Kalau ada apa2 sebarang pertanyaan ....boleh roger Gua k

Material kat gambar 1st adalah dari jenis MPC yang adik minta, cuma warnanya saja berbeza...
Adik suka warna GREEN APPLE wrightttttt?....Gua masih ingat hahahahah....

Kat bawah ....Gua ada beberapa sample & patern permukaan untuk ABS ....
Enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!


Untuk .....kerja Decoration & Renovation works.....just KLIK kat folder

PROJEK FANTASIA.


Buat semua...... jangan malu2 dan segan untuk bertanya....k
Insyaallah Gua cuba bantu.....

2 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...cantik la bro...sedap mata memandang...kalo nak tempah nanti leh la ek...tolong reka kan satu design yang marbelus....

fuadnis said...

bro..bleh tak tunjuk contoh/bagi idea design utk dapur yg mempunyai keluasan 9.03ms/9x11kaki..

thanks bro...