Friday, January 29, 2010

Projek Fantasia Tadika Kinrara Ria

Salammm......

Cuti....Cuti gak Beb !
Kerja.....Kerja gak Beb !

Inilah Gua...mana tau nak duduk diam.....
Sakit..... Gua kerja cara sakit beb!!

Ini gambar minggu lepas .....untuk projek kecil-kecilan...
Projek ini adalah projek " menaik taraf " TADIKA.....wow...macam ayat JKR siut hehehhe

Antara kerja2 yang dijalankan.....menambah lebar AWNING AJIYA pada depan entrance masuk dan sedikit kerja2 membuat pagar huhuuuuuuuuuuuuuuu....

Layan......

P/S - Tauke.... pakai kain sarung jer beb heheheh....










8 comments:

azieazah said...

Satu lagi projek yang masyukkkkk...!

selain utk kerja cari makan (ada pekerja yang perlu dibayar gaji), juga untuk keselamatan anak-anak di tadika.. generasi kita tu BRO...

siti murni ishak said...

setuju dengan kak azie, pagar baru nampak jauh lebih baik dr segi keselamatan..:-)

echah_syed said...

bila dah pasang pagar tu terus berubah wajah.pagar kayu mcm gitu mahal tak bro??

tahan lama tak?

adehh byk pulak soklan nih :)

yer lah hanya pakar yg layak jwp soklan ni kan *bodek :p

A.I said...

sian dia sakit pon kene gak keje. jgn lupa mkn ubat tu tau.

wei, trus berubah wajah tadika tu. cantek...

Dj Epoi said...

Kak AA

Yeszaaaaaaaaaaa!!
Generasi masa depan kitaaaaa!!!

Dj Epoi said...

Siti Murni...

Biar ada kelainan sikit.....
Tanpa mengeluarkan belanja yg besar untuk ....buatkan yg baru huhuuuuuu...

Tq Siti

Dj Epoi said...

Kak Echah

Tentang Harganya....
Lagi mahal kayunya...lagi tahan Kak
Kat Malaysia nih banyak spesis kayu Kak...

Kalau yg tahan lama .....
Negara kita ada....kayu

Cengal
Kayu Berlian
Kayu Merbau
Merbau Kuning
Resak

Spesis yg kat atas nih selalu....Gua gunakan untuk keja2 luar...

Juga.....perlu diconsiderkan...Kayu tersebut sudah dimasak atau belum....."ditreatment"

Tapi ada juga owner yang kena TIPU ngn Kontraktor......diaorang gunakan spesis Kayu Nyatoh jer.....hahahaahha....
Kena hati2 jat sini Kak...

Owner tak dapat nak bezakan kayu semua nih......selepas kayu tersebut disiapkan ( CAT/VARNISH )

P/S Sekarang Gua kurang, cadangkan pada owner untuk menggunkan material kayu pada Pintu Pagar rumah.....Gua olahkan besi yg menggunakan colour tone timber skank hehehehehh

Selamat MenDeko

Dj Epoi said...

AI...

Gua ponk terperasan ngn WAJAH Lu juga.....

Agak tembam sikit skank...hahahaha
Larikkkkkkkkkkkkkk!!!!

TQ Ai