Thursday, January 14, 2010

Gua Yakin!


Assalamualaikum.....

Gua kembali lagi.....
Binaweeeeeee....semalam tak sempat nak update radio buruk ini weihhhhhh..

Pejam...celik.....pejam celik.....dah hampir dua minggu Gua berenti kerja beb!
Macam2 yang Gua rasa ............
Minggu pertama seriussssss jiwa Gua kacau beb!

Makan tak lena..!
Tidow tak kenyang beb..!

MAsih lagi Fobia ngn diri Gua sendiri....
16 tahun lamanya Gua menurut perintah majikan Gua...sekarang dah takder majikan hehehe...

Otak Gua.... agak "wennnnnnnnnnnng"cikit beb! hahahahaha
Yang menjadik beban otak Gua.....adakah Gua mampu... nak mengharunginya beb!

Anak ada 3 !
Bini ada 1 !
Makan diaorang?
Minum diaorang?
Pakainan diaorang?
Sekolah anak Gua?
Dan bla..bla...bla....
Itu yg bermain didalam kepala otak Gua...

Cuma apa yang Gua nak share ngn adik2 abang2 yang ingin memulakan langkah baru untuk bisnes sendiri......kita haruslah membuat persedian daripada segi
MENTAL & FIZIKAL
beb...!
Jangan jadik macam Gua,........satu minggu ...Otak Gua...terus bermain ngn mental heheheheh.......

TETAPI sekarang....!
TIDAK LAGI BEB!
Gua ......dah yakin dengan diri Gua sendiri
Gua YAKIN.... yang diri Gua mampu menempuhi alam baru ini...
Yes!! Yes!! Yes!!! You can do it Saiful !

Dah! .......besuk Gua kembali lagi ngn citer walaweiiiiiii ini....
Moga kisah Gua..... untuk menjadik..........seorang USAHAWAN yang Walaweiiiii ini akan dikongsikan dengan semua.....sahabat!!

Gua tengah sibuk hendak menyiapkan Quotation sahabat2 semua..
Tq ya....
Buat semua yang mengirimkan e-mail berkenaan Kitchen Cabinet......Gua dah menerima kiriman e-mail anda.....Quotation anda sedang diproses....A.S.A.P
Bye!!!!

Salam...Sayang...
Salam...dari orang yang tak kerja...

DJ EPOI heheheheh..

NANTIKAN! ......SHOW ROOM KITCHEN CABINET!
TUNGGUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Untuk Tips2 Decoration & Renovation works
Just "Klick" kat folder
PROJEK FANTASIA

Untuk lebih gambar dan entry nya...sila ke ENTRY tahun2 sebelumnya..tq

6 comments:

echah_syed said...

go go bro..!

rezeki famili tetap ada yg penting...USAHA :)

azieazah said...

Syabas...! I know U can do it..!

Darling Pya said...

bro, apa cite interview aritu?
sukses ke x?

Dj Epoi said...

Kak Echah

Alompaaaaaaaak Ago Gooooo!!
Lagu Arwah M Sharif heheheh...

Dj Epoi said...

Kak AA

Jika kau pikirkan kau Boleh!!
Pasti Boleh Melakukan...

Lagu..Kau Boleh heheheee...

Dj Epoi said...

Acu Sayang...

Tungguuuuuuuuu!

GREEN LIGHT!!!!!!