Tuesday, January 12, 2010

Gua kena SMASH!!! beb!

Assalamualikum....

Nih..... sebenarnya citer malam semalam....

Dikala orang rumah Gua dok....ketekung ketekang....ngn batu tumbuknya kat belakang dapur sanun..... mulutnya tak abis2 dok beletiaq kat Gua siut...hehehehheh...

Tapi......Gua slumber jer ON kan juga keyboard nih ....sambil menahan kepedisan telinga Gua.....
Nasib baik cuping telinga Gua tebal dan lebar....macam piring ASTRO beb....heheheh....

Sebenarnya..... Suked tengah prepared......bahan2 nak wat mee goreng untuk BEKAL si ROBOCOP kesekolah pagi besuk.......adoiiiiiiiiiiyai dah dekat pukul 12.00 pagi ponk masih kat dapur lagi...huhuuuuu

Nak bagitau......Gua baru jek kena smashhhhh ngn dia siutttttt!
Gua tau ....dia marah2 sayang kat Gua....jew tuh! ...hehehe
Gua tau! dan kenal sangatlah ngn paellllll bini Gua nih! hahahahahhaahah
Kan Sayang kan?....U marah kat I kejap jew.... kan?


Nak tau aper kes?

Hehehe malu nak citer kat koworang .......
Sebenarnya.....bilamana Gua skank dah jadik "Mr Mama"....rutin pagi Gua adalah mengantar anak Gua Sponge Bob & Ben 10 ke TADIKA .....entah camana ntah hari semalam.....si Sponge Bob buat perangai.....nangis-nangis tak mau masuk sekolah......
Adoiyaiiiiiiiiiiiiii.......Gua nak gi kerja nih beb!! camana nih?
Gua tak sampai hati beb! nengok anak Gua nangis-nangis depan Gua....
Last - last.....Gua ponk pujuk gak mamat Sponge Bob tuh suruh ikut Gua gi kerja......


Nak tau aper jadik.....

Gua lupa beb!! yang si Sponge Bob tuh belum mandi lagi.....
Dari pagi ....sampai jam 6petang ......si mamat tuh sekali pon tak mandi ...binawe sungguh!
Huisssssssssssss!! camana Gua boleh lupa camnih eik ?

Tuh yang Gua kena smashhhhhhhh tuh !!

Dah......! Gua nak tidowwwwwww dulu....
Nak gi pujuk bini Gua...k



Nota Buntut : Suked! Gua Sayang Lu Beb!

16 comments:

azieazah said...

Hahahaha.... tak mandi? Huhh tak lulus lagi jadi Mr MAMA... memang patut kene letiaq...

Kalu gua pun, gua anginnn...

yan said...

Sblm tu nak ketawa dulu.....heheheheheeh hahahahahahah....

Baru tau hah...ingat jadi mama ni senang? nasib kes x mandi je si sue bising......kalau kes lain??? pk sendiri ek jawapan...

Anyway bro...tolong2 la si sue tu sikit2.....kesian yan tgk dia....Bro cuma amik salah satu je tugas sue.......good luck

kakcikseroja said...

Belum layak dapat sijil la Mr Mama ni.. :)

Baby Lyana said...

hahahahahah x mandi..camner x perasan ni...lom leh jadi Mr Mama ni!

patut dia xmo gi sekolah!

@e_da said...

hahahahaha tu la bro.. baru yau keje bini kat umah tak penah abis.. sambung lg kat tempat keje.. bukan senang nak jd mama tau.. hihih

cayala suked... kita geng membebel.. hihih

A.I said...

Muahahahahahaha..

tolak 1 point kau! ayoyo, bleh plak kau lupa nk mandikan budak tu ye?

elehhhh, suked dah bleh senyum balik dah tu. dah puas kene pujukkan? kahhhhhhhhhhh

suked8787 said...

Hahahahaa...bar dia tau kan...padan muka dia..itu baru bg dia jaga sponge bob jer...blm kena jaga 3 org hero2 tu lg...rasanya sure haru biru jadinya...

Mama "Kenapa anas x mandi hari ni? Spongebob "Ayah x mandikan anas, anas x pndai mandi sndiri..."

Mama "Anas minum susu x hari ni?"
Spongebob "Takkkk...sekali pun ayah x kasi minum susu....nk susu milo maaa"

Mcm2....

azieazah said...

SUKED... U kena sabar lebih lagi. Lama-lama sok ok ler tu.

tapi nampaknyer, hari-hari U kena tanya kat budak-budak tu apa yang dah apa yang belum...

hahahah lucu plak.

suked8787 said...

Kak Azieazah : Betul2...mmg kena sabar lebih kali nih...harap2 lepas ni dia ada improvement...

Kalu tidak...lotih den...

puspa said...

hihihi....
mmg ptot laaa kne bebel kan...
ciann dak sponge bob tu..
nsib bek ayahnyerr x lupe nak mndi..
hehehe...

to suked...
be cool erkk...
hehehe...

Diamilikku said...

(gua tidow dulu....nak gi pujuk bini gua K...)hurmmmmmm jgn sampai ben10 dapat adik plak yer...hehehehehhehe

@cu SaYaNg said...

mak oi....tak mandi smp pkl 6ptg???
failed la lu jadi MR. MAMA...

memang patut pun suked beletiaq kat lu...

echah_syed said...

aduiii..susu pun tak kasi?? mmg nak kena tido dlm keta ni bro! :p

sabo jer lah suked :)

*tp mmg 'geng' betul spongebob dgn ayah dia sbb baik sgt tak minta mandi dan tak minta susu.mmg anak ayah!

suked8787 said...

Diamilikku : Heppppppppppppp...no...no...no...tp kalu rezeki dpt girl apa salahnya...heheheh

Acu : Dia tu mmg...kalu anak x mandi 3 hari pun dia x "perasan"..hahahaha

Echah_syed : Bukan spongebob x mintak...tp sebenarnya dia dh jemu mintak x dpt2...adoiiiiiiiiiiii

hazlin said...

Dj / Suked,
memang kantoi kalau sorang2 layan anak2...
tp alah bisa tegal biasa...

fazilzura said...

KAHHH lawak betui ler lu Bro .. cmnr leh x ingt anak x mandi lg, x bau 'wangi' ker... sian ler si sponge bob tu ..