Thursday, January 21, 2010

Dj Epoi ...Sakit ?

Assalamualikum........tak jawab....dosa

Dj Epoi ....keluar UTUSAN MALAYSIA !.........YES!!! betul!
Dj Epoi ....masuk HOSPITAL !...........YES!!! betul!

" Camana nih eik? "

" Betul ! "
Sebenarnya Gua baru saja keluar dari Hospital Sunway di Petaling Jaya jam 3
petang tadi..


Kenapa ? Mengapa ? Bagaimana?

Itu yang melambak Gua perolehi di FACE BOOK , YM & SMS Text...dan tak kurang yang direct "Roger" Gua

Terima kasih lah buat semua yang perihatain Dj Walaweiiiiiii ini .
Buat rakan2 baru ....salam kenal dari Gua....toucheee...toucheeeeee...toucheeee....
Nanti pelan2 Gua FOLLOW luorang semua k...

Memang.... Blog Gua melutuppppp abis sehari dua nih....
Semalam ....traffic Blog ini... mencatat hampir
900 lebih pungunjung...


pada jam 8.30 malam semalam.....huhuhuuuuu.......menakutkan siut!
Dan pada ketikanya .......ONLINE USER Blog ini ....mencatat rekod tertinggi iaitu
36 pungunjung serentak......
mak aihhhhhh!!! dari dunia mana lah pengunjung nih datang ...huhuuu...

Nak Storeyyyy...Lorry..kat semua ....
Yeszaaaaaaaa.....memang betul Muka Gua terpampang di dada akbar Utusan Malaysia semalam dalam slot
MASYARAKAT BLOG

Walaweiiiiiiiii .....memang tak pernah Gua termimpi atau terpikir ....melalui blog Gua boleh masuk dalam surat khabar....

Itu yang membuatkan sampai Gua masuk Hospital semalam ?
Nanti Gua citer kat last Entry nanti....k
Ucapan Jutaan terima kasih buat
UTUSAN MALAYSIA

yang memberikan ruang buat Gua untuk terus berkarya dalam slot2
Casa Epoian & Projek Fantasia

Credit buat
Suhana Diamillikku rakan Blog Gua

Reporter Utusan Malaysia - Puan Mariatul Qatiah Zakaria
Cameraman Bro Shaifudin Mohd Noor ...

Selepas Gua membaca semua bahan yg disediakan di akbar Utusan.....yeszaaaaa memang satu RENCANA yang tarbaik...buat semua kami.... Blogger2 di Malaysia ini....
Gua kongsikan kegembiraan kejayaan ini.....
buat semua BLOGGERS MALAYSIA.

Berbalik ngn citer Gua terdampar kat Hospital semalam dan hari ini....
Bukannya Gua terkejut yang Muka tak hensem Gua kat Utusan Malaysia...
sebaliknya....untuk melancarkan lagi perjalanan hidup Gua sebagai seorang Usahawan ...
Gua perlu bersedia dari segi
Mental dan FIZIKAL

Dah hampir seminggu Gua rasa tak selesa di bahagian pinggang Gua......
kaki sebelah kanan Gua terasa kebas semacam jer beb!
Sebelum.....perkara2 yg serius berlaku.....
elok kiranya Gua gi buat FULL CHECK UP!

Buat kawan2 baru yg ingin jadik usahawan....
menda nih HARUS beb!....
jangan main2 ..kang tak berasap dapur kang! huhuuuuuuu.......
nanti Gua storey dalam tips2 USAHAWAN k

Selepas gi Check UP ...
Doktor menasihatkan Gua untuk berehat di Hospital buat sehari dua....
walaweiiiiiiiiiii...

Anak Gua camana?
Bini Gua camana?

Adoiyaiiiiiiii....Gua turutkan juga Dokter tuh beb!
Ini semua penting bagi Gua owhhhhhhh...

Selepas menjalani imbasan X - RAY & MRI ada beberapa masalah yg berlaku di tulang belakang Gua......nak kata tak SERIUS!.....menda nih SERIUS! beb!!

Nanti senang Gua citer k

Itu jewlah yg Gua nak storey malam nih....besuk Gua kembali ngn citer2 Casa Epoian Gua k...

Sesampainya Gua di rumah Gua petang tadik....
Gua terus ke Pusat Penjagaan anak Gua....
Windunya.....Gua pada 3 beradik ini
ROBOCOP,SPONGE BOB & BEN10
Mpuahhhhhhh!

--------------------------------------------------------------

P/S - Gua Sudah Bersedia untuk
CONTEST CASA EPOIAN!
HADIAH MENARIK
Yang tak pernah luorang pikirkan menanti luorang semua beb!
Terbuka buat semua Follower & Pengunjung2
epoi8787.blogspot.com
Mungkinkah RUMAH anda yg terpilih?
Nantikan!

RAkan Opis Gua sebelum nih...
Mr Loo
&
Adik Maliga

Tq ya......

Yang nih.....kawan Gua waktu kat spital huhuu...
Ingat arr Bro Rahsia kita berdua jam 2 pagi huhuuuu..

12 comments:

Zamie a.k.a Az said...

sakit2 pun nasik lencen aa bro...
scrempo sungguh...hehehe
bukan mulut yang sakit kan..kan..
anyway...
selamat pulang...

IEYNA said...

ooo ok ok dh tau knp?
jaga diri n kesihatan k abg dj :)

rampage said...

Hehehehe..Alhamdulullah,dah balik pon Bro gua sorang ni, bila nak publish set kabinet design tu.

Diamilikku said...

dua pagi....starbucks???? hurmmm....betul ke bro??

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

itu menandakan kami semua rakan blogger mengambil berat antara satu sama lain...hope BRO sihat sepenuhnyer k....dah glamour sekarang ni...meletop tu sekali online user sampai 36 orang...perh...dah macam blog artis plak ni....

Dj Epoi said...

Zamie

Yeszzaaaaaaaaa...betui2
Mulut Gua tak sakit hehehehh

Dj Epoi said...

IeYna

Tq Dik!!
ABG DJ?

Dub..dab...Dub...Dab jantung Gua hahaahahahahahha

Dj Epoi said...

Rampage

Gua dah dapat dah...memang walawei ar.....
Bila dah bangun tidow...roger Gua k...
URGENT!! projek besau

Dj Epoi said...

Diamilikku

Yap!! BETUL!!
Best kat spital Sunway...
Bawah main lobby ada StarBucks siut!!

W5 online 24hrs

Dj Epoi said...

MamaAqish

Blog Lu ponk Gua MONITOR juga....
Tataaaaaaaaaaaaap!!
Walaweiiii!!!

TQ arrrrr

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

AYOOOOOOO....meh sini abg epoi oiiiii,AJ kasi betul balik tulang yg dah senget itu...
hihihihihihi
jage kesihatan elok2 bro!
tp kalu dh nk kene gak,mcm ne kan ???

A.I said...

Ish...ada masalah plak pinggang kau. Bistu, ada wat apa2 treatment tak? Kau elok2 tau. Makan ubat ikut arahan doktor tu. Kalau sakit, payah. huhuhu....

apa2 pon aku doakan yg terbaik utk kau bro!