Thursday, January 7, 2010

Hari yg Walaweiiiiiiiiii


Yeszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Hari ini Gua duduk rumah..........huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Besttttttttttt owhhhhhhhh........tak yah nak kelam kabut nak rushing gi kerja2 hehehe......
Takder lagi nak tempuh kesesakan pepagi butooooooooo....

Semalam secara officialnya Gua last day makan gaji...

Antara rutin Gua pagi ini......selepas Suked gi kerja....
Tinggallah si Ben10 & SpongeBob ngn Gua.....

Dok rumah........jaga anak....
Tukaw pampers anak....
Bagi anak2 makan.......
Melayan anak...
Melayan Internet....
harus!

Macam lagu P RAMLEE......
" Hai senang nya dalam hati huhuuuuuu....."
lepas nih sendirik mau ingat hahahahah


Ok lah weihhhhhhh......anak Gua Berak lagi.......nak gi tukaw pampers jap......siut betut!!

18 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

fuyoooooooo....best nye abg epoi dh tak makan gaji...
tak sabar lak AJ nk nunggu hr AJ last day makna gaji......huhuhuhuhuhu
kene gigih menggodek bebanyak nik....
lolololololololo

Kakcik Seroja said...

Salam Epoi..

selamat menjadi suri rumah :)

A.I said...

Kagom sungguh aku ngan MR. MAMA ni!

Go Epoi Go!!!!

suked8787 said...

Wei K Ai...x der maknenye dia nk jd baby sitter lama2 tu...jap lg tu dia gi anto nursery lah tu....baru dia leh layan internet dgn aman...

suked8787 said...

Abg...cepat2 hntr baby pi nursery tu...silap hrbln berak boleh jd emping tuh! Kahhhhhhhhhh

Baby Lyana said...

wah wah..Mr Mama..siap tukau lampin..... amacam, best dok rumah?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

fuyo...penuh bergaya gitu...leh pinjam....

Diamilikku said...

suka ayat suked...jadi emping yer..nampok nor bro kita ralit duk depan internet...hahahahahah

Naz said...

hello mr mama... tahniah kerana sabar melayan kerenah anak2... nnti aku calonkan lu bapa mithali 2010.. hehehe

azieazah said...

Wahh eksyen ko ek dah jadi Pria Rumah..

jangan asyik berlengging atau kain pelikat jer tauuu...

tapi jaga anak sendiri, memang best BRO. Anak2 akan lebih rapat dan rindukan kita selalu bila berjauhan..

U tak akan rasa kesal pun berenti kerja. Berbaloi.

believe me!

Zamie a.k.a Az said...

kalau ada anugerah untuk suami+ bapak mithali hang kompom boleh dapat punyo...

Darling Pya said...

wah...dah jadi MR.MAMA skrg nie ye..nanti acu p rumah,lu kena masak aaaa...hahahaha


p/s::best kan dok atas moto spyder tu...acu minat aaaa tp suka warna hitam...

Dj Epoi said...

Aj

Jom Dik....Nun...
Jom kita ramaikan tenaga2 muda yg kearah USAHAWAN BERJAYA dik...
Gua tunggu Lu

-------------------

Kak Cik

Terima kasih Kak Cik..
Hari ini nak makan apa?
Hehehehehe

-------------------

Ai

Go..Go....GOOOOOO
Insyaallah..
Gua nantikan Entry walaweiiii Lu k
Kata...pren!!!

--------------------

Suked ...

Arpppppp....babab kang!
P/S - Nih... kat STAR BUCK nih hehehe

--------------------

Baby Liyana

Memang best siut!!!
Tak hengat........
Kalau tau best camnih.....darik dulu Gua dah berenti hehehehe
Mr Mama!.....walaweiiiii

---------------------

Dj Epoi said...

Mama Aqish

Boley.....Boley!!
Boley pinjam tgk gambaw jew lah...hehehehehe

-------------------------

Diamilikku

Amboihhhh...tajam sungguh..
Orang yang bernama SUE nih noooo...
Hehehehehehehe
Kuat pakat hehehe!

Dj Epoi said...

Naz

Walaweiiiiiiiiii....
Colon menda...
Tukaw pampers anak ponk Terbalik heheheheheh

Dj Epoi said...

Kak AA

Berita diterima dan paham PUAN!
Insyaallah Kak
Saya akan simpan kata2 semangat akak di dalam FRAME gambaw heheheheh

Dj Epoi said...

Zamie

Hang memang....!!
Aku tunggu hang dapat dulu....
Anugerah main air hujan anak beranak hahahahaha

Dj Epoi said...

Acu.....

Gua tau...Abg Lu suker menda2 nih semua...

Kan?
Kan?
Kan?

Sukan permotoran!