Thursday, January 7, 2010

Projek Fantasia..Walaweiiiii...bukan kontraktor cap ayam!

Salam.....
Casa Epoian kembali.....ngn gegambaw terbaru lagi...huhuuuuuuuu..
Bila Luorang nengok gambaw nih.....jangan lah luorang takut pulak untuk nak menggunakan khidmat Gua k.....

Hahahahha....!!!!!

Ramai yg tel Gua..
Ramai yang Sms Gua
Ramai Yang Email Gua
Ramai yang roger2 Gua.....

Bertanyakan kat Gua....
"BRO rumah kecik2 ..projek kecik2.. Bro Ambik tak?"

Jawapan Gua...

AMBIK!!!

Tak kira ar.....projek kecik & besau semua Gua sapu...
Gua tak pilih beb!!

Reban Ayam ponk Gua buatkan juga...k

Gua buat rumah berdasarkan BUDGET yang Luorang ada...dont worry k...
Insyaallah......Gua tak pilih...

Sekali lagi Gua nak bagitau....

Gua bukan Kontraktor ALI BABA....
Makan atas angin jew!!!

Gua Buat sendirik...dan Gua ada budak sendirik...
Tiada istilah SUB dalam company Gua.....ada paham! heheheheh

Pendek kata Gua buat rumah berdasarkan EKONOMONEY !
heheheheh..hahahahah..... hihihihihihih

Jadik.....Luorang semua jangan ragu2 k....
Roger jer Gua...
Insyaallah Gua bantu dan menggalas amanah yg Luorang berikan demi rezki yang Halal buat Keluarga Gua....

Terbaikkkkkkkkkk Beb!!!


Casa Epoiannnnnnnnnnn....
Solid Nyatuh!!!
Walnut..colour...


Timber Slidding Door
Membahagikan kawasan dapur kering dan basah....
Pembahagi Dapur......orang putih panggil "kitchen partition"

Rak...kasuittttttt!!

GRILL ....Modern....Simple ..lagi walaweiiiiiiiiii

Wall paper....Family Hall....simple jew....plain konsep

Bilik.....gibik2....wallpaper bilik anak2 daaaaa
Library yang walaweiiiiiiiiii...

Rak Buku yang walaweiiiiiiiiii...

Guest Room Wall Paper


Kitchen Kabinet for WET KITCHEN......modern konsep
Table top....solid surfaceeeeee

Lampu yang voooooooooowwwwwwwkkkkk!

Nanti....Gua tunjukkan projek2 reban ayam yg Gua dah siapkan k...
Chowwwwwwwww

11 comments:

kakcikseroja said...

Walaweiii Epoi.. berapa juta riban punya projek tuuuuuuu....

ietafakyra said...

suka grille nya jugak n rak kasut itu! rasanya rumah sy dah wajib ada lemari kasut centu...hmm...

A.I said...

lemari kasut tu bleh muat baju anak2 aku! ngeeeeeeee

azieazah said...

Dapur jer dah sebesar rumah akuu...

Naddiea said...

perghh mmg walawei laa...dh ada dlm pale nk kasik projek cemana kt bro neh..x sabar dh rasanya neh.

Dj Epoi said...

Kak Cik Seroja...

Tak juta ponk Kak..
Tapi kalau convert duit Indon....kena guna GUNI gak ar nak simpannya hehehhe

Dj Epoi said...

Ietafakyra

Harus Beb!!
Bila nak buat >
Hahahahahah

Dj Epoi said...

Ai

Jangan Cakap Baju nak Kau!
Kau ngn Abg Kaman ponk boleh masuk dalam tuh..

Gua ikut ketawa Lu ....KAH!

Dj Epoi said...

Kak AA

Gua tak percaya!
Sebesar tandas Akak jer kan?

Dj Epoi said...

Naddiea

Sabaq nooooooo...
Gua tak larik kemana...kat Malaysia jerk!!! hahahah

Bila Gua dapat gi Servey2 dulu mana yg patut kat rumah Lu?

yan said...

waduhhh brooo....cantik dan nampak presentable....sukeee la...

Nak buat cenggitu...rasenye tak mampu.....

Ni yg buat yan x sabo nak reno rumah ni